قیمت آیفون 13 پرو – خرید و مشخصات آیفون 13 پرو

در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد. البته لازم به ذکر است که استفاده از قطعه های کپی به معنای استفاده از یک قطعه بی کیفیت نیست بلکه این قطعات با قطعات اصلی در برخی جزییات تفاوت دارند و در کل به نسبت قیمتشان قابل اعتماد هستند. ویژگیهای جدید حریم خصوصی : پردازش محلی درخواستهای Siri، تلاش برای مسدود کردن ردیابی در ایمیلها و موارد دیگر. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش شما را راهنمایی کنند. دیگر نیازی نیست هزینههای سنگین را متحمل شوید و با نگرانی گوشی آیفون را بخرید چون در تکنولایف با چند کلیک میتوانید گوشی اپل خود را بخرید و آن را به سرعت از پیک تحویل بگیرید.

7.4 با وزن 189 گرم میباشد و البته دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (تا 6 متر در سی دقیقه) است. برای تعمیرات موبایل آیفون خود با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا فرم تعمیر موبایل که در صفحه تماس با ما موجود است را تکمیل کنید تا همکاران ما در اولین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. و اگر جنس های کپی دارد صادقانه با شما در میان بگذارد. جالب است بدانید که در آن سالها تمام محصولات اپل با سیستم عامل فارسی، کیبورد و راهنماهای فارسی در ایران عرضه میشد و تیم برنامهنویسی رسمی اپل در ایران حضور داشت که با همکاری شرکتهای نامبرده به بهبود عملکرد و پیشرفت جایگاه این شرکت در ایران کمک فراوانی کردند.

در قاب های طرحدار و فانتزی شاید تنوع طرح ها شما را کمی دچار تردید کند اما می توانید با توحه به سلیقه یا محیط کاری و زندگی خود از بین طرح های عروسکی، دخترانه، پسرانه، فوتبالی، سینمایی و … در صورت نیاز به راهنمایی در چت آنلاین سایت پاسخگوی سوالات شما هستیم.

اغلب مواقع زمانی که تاچ گوشی شما دچار ایراد می شود قابل تعمیر نیست و شما نیاز دارید تا حتما این قطعه را تعویض کنید. اشاره نمود. شما میتوانید برای تعمیرات موبایل آیفون خود با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند و اگر نیاز به قطعه داشته باشید همکاران ما با پیک موبایل شما را به دفتر می برند و پس از تعمیرات موبایل آیفون شما آن را به شما تحویل می دهند و یا اگر شما بخواهید کارشناسان ما به مکان مورد نظر شما فرستاده می شوند و موبایل شما را تعمیر و به شما تحویل می دهند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی آیفون بزرگ وب سایت خود باشید.