قالیشویی در جنت آباد

قالیشویی در جنت آباد

قالیشویی در جنت آباد

 

جنت آباد را می توان از نواحی پر ترافیک تهران دانست. این ترافیک سبب شده  تا آلودگی زیادی در این ناحیه حاکم باشد. همین مورد سبب شده است تا اهالی این منطقه پیوسته نیازمند خانه تکانی و شستن فرش هایشان باشند. این موضوع عاملی بوده تا قالیشویی های زیادی در این ناحیه فعالیت نمایند. زیادبودن آنها سبب شده است تا انتخاب قالیشویی در جنت آباد اندکی دشوار باشد. بیشتر این مراکز نقاظ ضعف فراوانی دارند که باعث می‌شود تا به خوبی نتوانند نیازهای اهالی این ناحیه را برطرف سازند. قالیشویی ملکه از معتبرترین قالیشویی های تهران می باشد که اخیراً شعبه خود را در جنت آباد افتتاح کرده است. این قالی شویی دارای طیف زیادی از نقاط قوت است که باعث شده تا نیاز اهالی جنت آباد به خوبی پوشش داده شود. ما در ادامه ی این متن قصد داریم تا مروری بر این مزایا داشته باشیم لذا اگر شما هم جزو اهالی جنت‌آباد هستید بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

فاکتورهای مهم برای انتخاب قالیشویی در جنت آباد

بدون شک برای انتخاب قالیشویی در جنت آباد باید به فاکتورهای مهمی توجه نمود.  این فاکتورها سرعت، کیفیت، قیمت و امثال آن است. قالیشویی ملکه سعی نموده تا تمام این فاکتورها را در ساختار خود جای دهد. مشروح مزیت های آن به شرح زیر است.

سرعت عمل

شاید بتوان سرعت را یکی از مهمترین فاکتورهایی دانست که قالیشویی ملکه به آن توجه کرده است. این قالیشویی همواره در تلاش بوده است تا بار ترافیک موجود در ناحیه را از دوش مشتریان خود بردارد. آنها در قدم اول شعبه خود را در این ناحیه افتتاح کرده اند. این موضوع باعث شده تا دسترسی مشتریان به آنها بسیار ساده تر باشد. از طرفی دیگر آن ها پیک هایی را در این ناحیه مستقر کرده اند. این پیک ها بعد از اولین تماس مشتریان خود را به محل مورد نظر آنها می رسانند. از طرفی دیگر بعد از شستشوی فرش، آن ها با همان سرعت سفارشات را باز می گردانند. افزون بر این موارد، سرعت شستشوی فرش درون کارگاه هم بسیار بالا است. این موضوع به دلیل وجود ماشین آلات پیشرفته ممکن شده  که این موارد در کنار هم قالیشویی ملکه را به سریع‌ترین قالیشویی در جنت آباد تبدیل کرده اند.

کیفیت

کیفیت فاکتوری است که باید برای انتخاب قالیشویی در جنت آباد بدان توجه فراوانی شود. قالیشویی ملکه سعی کرده تا بالاترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه نماید. بدین جهت آنها نیروهای متخصصی را استخدام کرده اند که به خوبی با ساختار انواع فرش آشنایی دارد. آنها ساختار تک تک فرشها را به دقت بررسی می‌کنند و بر این اساس از مواد شوینده برای این فرش ها استفاده می‌کنند. از طرفی دیگر خود قالیشویی صرفاً مواد خارجی و درجه یک را برای تمیز کردن فرش را استفاده می‌کند. این مواد در مقایسه با نمونه‌های داخلی دارای قدرت لکه بری بیشتری هستند. فاکتور دیگری که کیفیت را در قالیشویی ملکه به بالاترین سطح رسانده، استفاده از ماشین آلات مدرن است. این مرکز دارای پیشرفته ترین تجهیزات برای شستشو و تمیز کردن فرش ها است. این ماشین ها می توانند تمام اقدامات لازم برای تمیز کردن فرش را به صورت اتوماتیک انجام دهند. میزان دخالت انسان و خطای انسانی به حداقل مقدار ممکن رسیده و فرش بدون هیچ گونه آسیبی تمیز می شود. ترکیب این موارد در کنار هم سبب شده تا قالیشویی ملکه با کیفیت ترین قالیشویی در جنت آباد باشد.

قیمت

قیمت فاکتور دیگری است که سبب شده تا مشتریان آن را در اولویت های خود قرار دهند. این موضوع به دلیل شرایط اقتصادی موجود در جامعه روز به روز پررنگ تر می شود. قالیشویی ملکه سعی کرده تا در این زمینه هم به شیوه ایده‌آل عمل نماید. این مرکز هزینه های اضافی را کاهش داده و ماشین آلات را جایگزین نیروی انسانی کرده است. بدین طریق تعرفه ها به حداقل مقدار ممکن رسیده است. این تعرفه ها به گونه‌ای است که بسیاری قالیشویی ملکه را ارزان ترین قالیشویی در جنت آباد می دانند.