فورد برای تولید ون کاملاً برقی 100 میلیون دلار در کارخانه میسوری سرمایه گذاری می کند

اولین ون تجاری تولیدی فورد ترانزیت منتظر خط مونتاژ است تا در 30 آوریل 2014 در کارخانه مونتاژ شهر فورد کانزاس در کلایکومو ، میسوری رونمایی شود.

گتی ایماژ

فورد موتور قصد دارد 100 میلیون دلار در کارخانه ای در میسوری سرمایه گذاری کند تا نسخه کاملاً الکتریکی وانت ترانزیت خود را تولید کند که این شرکت قرار است روز پنجشنبه رونمایی کند.

این سرمایه بخشی از هزینه بیش از 11.5 میلیارد دلاری فورد برای خرید وسایل نقلیه الکتریکی تا سال 2022 است ، از جمله 3.2 میلیارد دلار برای چندین وسیله نقلیه کاملاً الکتریکی جدید مانند وانت ترانزیت و نسخه EV وانت F-150.

كومار گالوترا ، رئیس فورد ، گروه آمریكا و بازارهای بین المللی ، در بیانیه ای گفت: “ما نمادین ترین وسایل نقلیه خود را می گیریم و از فن آوری كاملاً الكتریكی برای ارائه حتی بیشتر كارایی ، بهره وری و توانایی بیشتر برای مشتریان استفاده می كنیم.” “ما در حال ساخت رد پای تولید آمریکای شمالی هستیم تا از این رشد حمایت کنیم. این فقط اولین فصل با وسایل نقلیه الکتریکی جدید و سرمایه گذاری بیشتر است.”

وانت برقی از اواخر سال 2021 و پس از آن پیکاپ تمام الکتریکی F-150 تا اواسط سال 2022 به فروش می رسد. انتظار می رود کراس اوور برقی جدیدی به نام Ford Mustang Mach-E ماه آینده به فروش برسد.

ترانزیت EV در کارخانه مجمع شهر کانزاس فورد تولید می شود ، جایی که 150 شغل برای تولید ون اضافه می کند. Mustang Mach-E در یک کارخانه در Cuautitlan ، مکزیک مونتاژ می شود. F-150 برقی در مرکز جدید وسایل نقلیه الکتریکی Rouge این شرکت در Dearborn ، میشیگان تولید خواهد شد.

فورد همچنین روز سه شنبه گفت تولید F-150 تمام الکتریکی را 50 درصد افزایش می دهد ، اما از اعلامیه های تولید خاص خودداری کرد.

این شرکت همچنین در حال سرمایه گذاری 1.35 میلیارد دلار برای تبدیل مجتمع مونتاژ Oakville خود در انتاریو از سال 2024 به منظور استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی باتری نسل بعدی است.