فورد از وانت جدید EV برای تجارت سودآور تجاری خود رونمایی می کند

فورد در 12 نوامبر 2020 از وانت ترانزیت کاملاً برقی جدید خود رونمایی کرد.

آب کم عمق

فورد موتور انتظار دارد وانت ترانزیت تمام برقی جدید خود به شما کمک کند تا با ورود رقبای جدید و قدیمی خود به بازار نوظهور ، پیشرو خود را در ون های تجاری حفظ کند.

این وسیله نقلیه ، که فورد صبح روز پنجشنبه رونمایی کرد ، برای خریداران تجاری و کار طراحی شده است – بخش عمده ای از تجارت آن و یک منطقه رشد کلیدی تحت مدیریت جیم فارلی مدیر عامل جدید فورد است.

تد كنیس ، مدیر كل تجارت بازرگانی فورد در آمریکای شمالی ، به CNBC گفت: “تجارت تجاری ما به طور كلی برای شركت كلیدی است” ، افزود: این خودرو سودآور خواهد بود. “ما مشتریانی را هدف قرار داده بودیم که باید کار واقعی انجام دهند.”

انتظار می رود E-Transit اواخر سال آینده وارد شود. انتظار می رود این بخشی از بخش جدیدی از ون های کار کاملاً برقی باشد که برای تحویل ، تعمیر و نگهداری و سایر خدمات توسط آمازون ، یونایتد پارسل سرویس و سایر مشاغل استفاده می شود که می خواهند ناوگان خودروهای خود را از بنزین یا گازوئیل به برقی تبدیل کنند.

وانت جدید بخشی از برنامه فورد برای سرمایه گذاری 11.5 میلیارد دلار در وسایل نقلیه الکتریکی تا سال 2022 است. طبق گفته این شرکت ، سهم بازار خودروهای تجاری فورد در آمریکای شمالی در سه ماهه سوم سال جاری 57 درصد بوده است.

رقبای جدید

برخلاف بازار فعلی وانت های تجاری ، فورد از سهم بازار خود در برابر رقبای سنتی مانند مرسدس بنز و جنرال موتورز و همچنین شرکت های جدیدتر EV مانند Workhorse و Rivian دفاع می کند. آمازون پیش از این 100000 ون تمام برقی از Rivian و 1800 دستگاه از مرسدس بنز را پیش سفارش داده است.

کنیس گفت ، فورد “تقاضای زیادی” برای وسایل نقلیه تجاری کاملاً برقی دارد. این خودروساز روز سه شنبه اعلام كرد كه قصد دارد تولید پیكاپ تمام الكتریكی F-150 آینده خود را 50٪ افزایش دهد. این شرکت از اعلامیه های تولید خاص خودداری کرد.

آمازون قصد دارد 10000 وانت تحویل الکتریکی جدید از Rivian در جاده تا اوایل سال 2022 و 100000 دستگاه از وسایل نقلیه موجود در جاده تا سال 2030 داشته باشد.

آمازون / جردن استاد

كانیس گفت: فرزندخواندگی بسیار سریع پیش خواهد رفت. “فورد انتظار دارد تا سال 2030 بازار جهانی ون برقی به 1.1 میلیون دستگاه برسد.

E-Transit با قیمتی کمتر از 45000 دلار آغاز می شود – تقریباً 10 هزار دلار بیشتر از مدل های فعلی بنزین سازی فورد. این مدل در هشت پیکربندی شامل سه ارتفاع سقف و سه طول و همچنین “کابین شاسی” و “برش” وجود دارد که به شرکت ها اجازه می دهد تا راحت تر ون ها را دسترسی پیدا کنند.

کنیس گفت ، هزینه اضافی “حتی با قیمت پایین سوخت امروز” بسیار سریع جبران می شود. فورد انتظار دارد که بازپرداخت ناشی از کاهش 40 درصدی هزینه های تعمیر و نگهداری نسبت به ون های فعلی دارای سوخت گاز و همچنین بهره وری اضافی از پرکردن سوخت باشد.

Cannis از ارائه یک بازه زمانی خاص برای بازپرداخت امتناع ورزید و دلیل آن را در سایر مدل ها با توجه به مدل ، منطقه و نوع تجارت متفاوت دانست.

برد 126 مایل

طبق گفته فورد ، برد تخمینی E-Transit (تعداد مایل هایی که می تواند با یک بار شارژ طی کند) برای کوچکترین نسخه ون 126 مایل است. این بسیار کمتر از مدلهای فعلی بنزینی است اما با سایر وانتهای برقی اعلام شده همخوانی دارد. فورد از انتشار محدوده تخمین زده شده برای مدلهای بزرگتر که احتمالاً کمتر خواهد بود ، خودداری کرد.

به گفته کنیس ، فورد برد ون را با قابلیت های خود متعادل کرد. وی گفت: فورد بسیاری از دارندگان ون تجاری فعلی را فقط به طور متوسط ​​74 مایل در روز یافت.

فضای داخلی ون تجاری کاملاً برقی فورد E-Transit.

آب کم عمق

وی گفت: “آنها دائماً رانندگی نمی كنند. آنها تمایل به بسیاری از مسیرهای ثابت و محلی دارند.” “آنها در طول روز در مقابل مشتریان متوقف می شوند.”

انتظار می رود این وانت 266 اسب بخار قدرت و 317 پوند فوت گشتاور داشته باشد. زمان شارژ باتری خودرو برای برد اضافی براساس قدرت و روش شارژ متفاوت است – از چندین ساعت برای پریزهای برق مسکونی معمولی تا حدود 30 مایل برد در 10 دقیقه برای شارژرهای سریع اختصاصی.

فورد گفت E-Transit دارای طیف وسیعی از “راه حل های متصل” از طریق 4G LTE برای اشتراک داده ها و اتصال به مشتریان خودروهای تجاری برای مدیریت و بهینه سازی کارایی ناوگان است. همچنین ژنراتور موجود مانند پردازنده 2021 فورد F-150 در دسترس است.

فارلی در گزارشی گفت: “ما در حال استفاده از نرم افزار و خدمات دیجیتال هستیم كه به مشتریان ناوگان خود كمك می كنیم تا رشد و كارآیی بیشتری در تجارت خود داشته باشند.”

درگاه شارژ ون فورد E-Transit در مشبک خودرو قرار دارد.

آب کم عمق