فعال تلاش می کند تا حمایت از مدیر عامل شرکت را که سعی در چرخاندن شرکت زغال سنگ آشفته دارد ، افزایش دهد

مونتی راکوزن | فرهنگ | گتی ایماژ

شرکت: Contura Energy، Inc. (CTRA)

کسب و کار: Contura ارائه دهنده مقیاس بزرگ زغال سنگ متالورژی (“met”) و حرارتی است. این شرکت عملیات استخراج از طریق حوضه های ذغال سنگ در پنسیلوانیا ، ویرجینیا و ویرجینیای غربی را انجام می دهد. این زغال سنگ متالورژی را برای تولید فولاد و زغال سنگ حرارتی برای تولید نیرو تأمین می کند. تجارت ذغال سنگ بزرگترین تولید کننده محصولات کک سازی است که از اجزای حیاتی تولید فولاد هستند. تجارت ملاقات شده با زغال سنگ بیش از 75٪ از درآمد کل شرکت را تشکیل می دهد. زغال سنگ حرارتی در درجه اول به صنعت تولید برق داخلی فروخته می شود.

ارزش بازار سهام: 118 میلیون دلار (6.45 دلار برای هر سهم)

فعال: مدیریت سرمایه MG

درصد مالکیت: 5.8٪

هزینه متوسط: 4.33 دلار

تفسیر فعال: MG Capital یک شرکت سرمایه گذاری است که از سال 2011 توسط مایكل گورزینسكی مدیریت می شود. پیش از این گورزینسكی به مدت 5 سال در سومین پوینت تحلیلگر بود و به نظر می رسد كه در حال خارج كردن صفحه ای از كتاب دن لوب است. تنها ثبت پرونده 13D دیگر Gorzynski در اوایل سال 2020 انجام شد ، جایی که او پس از معرفی یک طیف کامل از شش مدیر ، توانست در HC2 Holdings برای دو کرسی هیئت مدیره در هیئت مدیره شش نفره مستقر شود.

چه اتفاقی می افتد

در 7 اکتبر سال 2020 ، MG Capital نامه ای را به هیئت مدیره شرکت ارسال کرد و در آن اعتقاد خود را مبنی بر اینکه این شرکت نمی تواند شروع به چرخش کامل چرخش سالیانه خود کند ، تا زمانی که خروج مورد نظر خود از تجارت ذغال سنگ حرارتی را تسریع کند و نیمی از شش نفره را تازه کند. تخته MG Capital خاطرنشان كرد كه به طور خاص ، مدیران میراث جان لوشفسكی ، دانیل گیگر و آلبرت فرارا ، جونیور فاقد تخصص و مهارت لازم برای حمایت از چرخش در اقتصاد جدید انرژی امروز هستند. MG Capital اظهار داشت که آنها آماده به اشتراک گذاشتن نامزدهای پیشنهادی با شرکت هستند و امیدوار است که یک نماینده شرکت به سرعت با آنها درگیر شود. آنها نامه را با توصیه به این شرکت به پایان می رسانند که اگرچه گزینه اول آنها نیست ، اما اگر هیئت مدیره فعلی آنها را مجبور به انجام این کار کند ، آماده اند مدیرانی را قبل از نشست سالانه 2021 معرفی کنند.

پشت صحنه

گورزینسکی با Contura Energy آشنا است – شرکت پیشین ، Alpha Natural Resources ، Massey Energy را خریداری کرد ، شرکتی که دن لوب در سال 2005 فعال شد زمانی که Gorzynski تحلیلگر سومین نقطه بود. بیش از یک دهه بعد ، گورزینسکی پس از خروج از ورشکستگی در سال 2016 درگیر تجدید ساختار این شرکت بود. در رابطه با ظهور ورشکستگی این شرکت ، این شرکت به دو شرکت اصلی تقسیم شد – منابع طبیعی آلفا و انرژی Contura؛ با این حال ، این شرکت ها در سال 2018 دوباره در Contura Energy ادغام شدند.

این شرکت در ژوئیه 2019 مدیر عامل جدید ، دیوید استتسون را معرفی کرد و MG Capital معتقد است که او یک کار استثنایی را انجام داده است که در فضای سخت بازار امسال پیمایش کرده است ، آنها از تصمیم او برای شروع خروج از تجارت ذغال سنگ حرارتی پشتیبانی می کنند و تحت تأثیر تمرکز بر شامل هزینه ها و هدف قرار دادن کاهش بدهی. آنها فقط معتقدند که او شایسته هیئت مدیره ای است که بهتر از مسیری که به آن می رود پشتیبانی کند.

نیمی از هیئت مدیره این شرکت از نسل قبلی خود قبل از ورشکستگی به ارث رسیده و شرکت ام جی سرمایه بسیاری از تصمیماتی را که این هیئت گرفته اتخاذ می کند. به عنوان مثال ، فروش رودخانه پودر رودخانه ، یکی از بزرگترین مناطق استخراج زغال سنگ در ایالات متحده ، پایان یافت و در نتیجه دارایی ها به شرکت بازگردانده شد. بعلاوه ، این شرکت به جای تمرکز بر کاهش بدهی ، سهام را با قیمت های اوج چرخه خریداری کرد در حالی که این سه مدیر به طور دوره ای سهام شخصی سهام سهام Contura خود را می فروختند.

MG Capital اشاره می کند که این هیئت نظارت زیادی بر تخریب ارزش سهامداران داشته است – از زمان رسیدن به بالاترین رقم 81 دلار برای هر سهم در 23 سپتامبر 2018 ، سهام این شرکت 90٪ کاهش یافته است و طی 1 و 3 سال گذشته ، سهام به ترتیب -66.41٪ و -86.66٪ بازگشت در مقایسه با 16.46٪ و 34.25٪ برای S&P 500 بود. MG Capital همچنین ناامید است که اعضای هیئت مدیره علی رغم بستن دارایی ، خسته کردن کارمندان و نظارت بر تخریب ارزش صدها میلیون دلار ، در حقوق خود کاهش نیافته اند.

MG Capital به دنبال تازه سازی هیئت مدیره برای پشتیبانی از تمرکز مدیریت بر محصولات کک سازی ، کارایی های مختلف ، مهار هزینه ها ، رقابتی تر شدن و پرداخت بدهی است که در نهایت می تواند به شرکت اجازه دهد برنامه خرید خود را از سر بگیرد.

اگر این امر به یک جنگ پروکسی انجام شود ، MG Capital باید یک شانس منطقی برای پیروزی داشته باشد – قبل از آخرین جلسه سالانه خود ، ISS توصیه کرد سهامداران شرکت از 50٪ هیئت مدیره شگفت انگیز رأی بگیرند و سه مدیر که MG Capital آنها را مجزا کرده است بیشترین تعداد آرا with را در جلسه سالانه سال گذشته به دست آورد (Lushefski-29٪ ؛ Geiger-17٪ و Ferrara Jr-35٪). اگرچه این ممکن است به نظر یک کمپین ESG باشد ، MG Capital یک فعال محیط زیست نیست. این فقط شرایطی است که افزایش ارزش سهامداران اتفاقاً با تقویت روشهای ESG شرکت هماهنگ است.

Ken Squire بنیانگذار و رئیس 13D Monitor است ، یک سرویس تحقیقاتی موسسه در مورد فعالیت سهامداران ، و بنیانگذار و مدیر نمونه کارها صندوق فعال 13D ، یک صندوق سرمایه گذاری مشترک که در مجموعه ای از سرمایه گذاری های فعال 13D سرمایه گذاری می کند.