فروشگاه اینترنتی تیمچه

به عنوان خدمات فروشگاه اینترنتی شهروند میتوان به برگزاری جشنوارههای فروش، ارائه تخفیفات خاص و همچنین ارسال رایگان کالا برای خریدهای بیش از دویست هزار تومان اشاره نمود. فروشگاه آنلاین تیمچه به عنوان یکی از قدیمیترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصلبودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاههای معتبر جهان، به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.

به محض ورود به فروشگاه با یک سایت پر از کالا رو به رو میشوید! چه محصولاتی را می توان از سایت و اپلیکیشن تیمچه تهیه کرد؟ ۴- با رابط کاربری فروشگاه های مختلف آشنا می شوید و با مقایسه فروشگاه های مختف، به اهمیت رابط کاربری در آنها پی می برید و می بینید که یک رابط کاربری مناسب تا چه می تواند شما را نسبت به رقبا متمایز کند. تیمچه به منظور جلب رضایت مشتریان خود به صورت دوره ای و در مناسبت های گوناگون طرح ها و جشنواره های تخفیفی ویژه ای را در نظر می گیرد که طی آن ها کدهای تخفیف تیمچه برای خرید ارزان تر به مشتریان و خریداران تعلق می گیرد.

۵- و در نهایت بار دیگر به یاد می آورید که فقط فروشگاه های بزرگ نیستند که درآمد زایی دارند، فروشگاه های کوچک هم با انتخاب درست محصول و فعالیت جدی می توانند سهمی از بازار فروشگاه اینترنتی چرم تبریز داشته باشند. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، هدف از نوشتن این مطلب آشنایی شما با فروشگاه اینترنتی کمتر شناخته شده در ایران بود. فروشگاه هایی که پیشتر تنها به فروش حضوری مشغول بودند اما در حال حاضر به فروش آنلاین هم رو آورده اند. برنج و ادویه و چیپس و تنقلات و نوشیدنیهای محبوب شما همگی در تیمچه موجودند تا در سریعترین زمان به دست شما برسند.

همچنین در راستای کاهش زمان ارسال و خدمات دهی بهتر به مشتریان، ناوگان حمل و نقل خود را نوسازی و تقویت نمود. در زیربیست عرضه می شوند. توصیه می کنم قبل از دادن سفارش از چت آنلاین سایتشون باهاشون صحبت کنید و سوالاتتون رو بپرسید. حتی خواروبار و تنقلات میان وعده خود را با تخفیف های شگفت انگیز می توانید از تیمچه تهیه کنید. تیمچه از گوشی موبایل، لپتاپ، گجتهای هوشمند، هارد اکسترنال، اسپیکر، هدفون و پاور بانک تا لوازم خانگی مثل یخچال فریزر و ماشین ظرفشویی و لباسشویی را برای هر سلیقه و بودجهای گرد هم آورده است. را میتوانید در تیمچه پیدا کنید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه اینترنتی کمپ 88 لطفا از سایت ما دیدن کنید.