فاوسی می گوید ایالات متحده “روحیه مستقلی” دارد ، اما اکنون زمان آن فرا رسیده است که “آنچه را به شما گفته می شود انجام دهید”

دکتر آنتونی فاوسی ، مشاور ویروس کرونا ، فکر می کند که آمریکایی ها روح مستقلی دارند ، اما بعضی اوقات رعایت قوانین به نفع ماست.

Fauci ، روز پنجشنبه در کلیسای جامع ملی واشنگتن با دیگر متخصصان برجسته بهداشت در مورد بیماری همه گیر ، اظهار داشت که مقایسه واکنش ویروس کرونا در ایالات متحده با سایر کشورها کمی ناعادلانه است. وی خاطرنشان کرد: ایالات متحده جزیره ای با پنج میلیون نفر نیست که بتوان به راحتی آن را تعطیل کرد. بنابراین سرکوب و کنترل ویروس بسیار بیشتر یک چالش است.

وی در صحنه گفت: “من در حال صحبت با همکارانم در انگلیس بودم که می گفتند انگلستان شبیه جایی است که اکنون در آن قرار داریم ، زیرا هر یک از کشورهای ما روحیه مستقلی دارند.” “من می توانم این را درک کنم ، اما اکنون زمان آن است که آنچه را به شما گفته می شود انجام دهید.”

فاوسی خاطرنشان کرد که دانشمندان در سراسر این همه گیری به دلیل اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس ، توسط “مردم” استبدادی شناخته شده اند. وی خاطرنشان کرد که جای تأسف دارد که علم “در سیاست گنجانده شده است”.

وی گفت ، در جامعه “تفرقه افکن” ، تمایل مردم به پیروی از توصیه های دانشمندان اغلب یک تصمیم سیاسی به تصویر کشیده شده است. بررسی ها نشان داده است که دموکرات ها بیشتر از جمهوری خواهان Covid-19 را تهدیدی بزرگ برای سلامت جامعه می دانند.

وی گفت: “ناگهان علم در بسیاری از این اختلافات گرفتار می شود.”

اما اگر اکثریت آمریکایی ها دستورالعمل ها را دنبال کنند ، فاوسی ابراز اطمینان کرد که نیازی به تعطیلی کشور نخواهیم داشت. در عوض ، وی توضیح داد ، در صورت استفاده از ماسک ، فاصله اجتماعی و شستن دستها ، می توان ویروس را کنترل کرد.

از نظر وی ، مصونیت گله یک استراتژی مناسب نیست.

وی گفت: “در زمینه این شیوع شوم ساده به نظر می رسد اما در واقع ما می توانیم آن را تغییر دهیم.”

فاوسی در کنار دکتر لوسیانا بوریو ، یکی از اعضای گروه وظیفه ویروس کرونا ویروس رئیس جمهور منتخب جو بایدن و مدیر موسسه بهداشت ملی دکتر فرانسیس کالینز صحبت کرد.

بیش از 10 میلیون نفر در ایالات متحده به این ویروس مبتلا شده اند و 242000 نفر فوت کرده اند. هر هفته هفته ها بیش از 1000 مرگ در روز اتفاق می افتد و بحث در حالی است که بسیاری از کارشناسان بهداشت به طور فزاینده ای نگران ماه های زمستان هستند.

اما این هفته ، این کشور اخبار مثبتی را با فایزر شنید که اعلام کرد واکسن آن بیش از 90 درصد م effectiveثر است.

فاوسی با توجه به اخبار واکسن ، نسبت به گذشته خوشبین تر به نظر می رسید. او امیدوار بود که مردم بتوانند نوری را در انتهای تونل ببینند و برای جدی گرفتن همه گیر آماده خواهد بود.

وی گفت: “وقتی مردم بدانند كه كمك در راه است … امیدوارم بتوانیم از پس خستگی كوید برآییم.”