شرکت 500 کارمند خود را اخراج می کند

درو هیوستون، مدیر عامل Dropbox، در جریان کنفرانس Dropbox Work In Progress در اسکله 48 در 25 سپتامبر 2019 در سانفرانسیسکو روی صحنه صحبت می کند.

مت وینکل مایر | دراپ باکس | گتی ایماژ

دراپ باکس بر اساس یک پست وبلاگ در وب سایت این شرکت، روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد 500 کارمند یا حدود 16 درصد از نیروی کار خود را اخراج کند.

درو هیوستون، مدیر عامل Dropbox در این پست وبلاگ نوشت که این شرکت کاهش رشد را تا حدی به دلیل بلوغ کسب و کارش و همچنین در نتیجه بادهای معکوس اقتصادی که مشتریانش را تحت فشار قرار داده است، محاسبه کرده است.

هیوستون گفت که این شرکت همچنین با یک فوریت برای تمرکز بیشتر بر روی محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی مواجه است و انجام این کار مستلزم استخدام کارگران با مجموعه مهارت‌های مختلف است.

هیوستون نوشت: «در یک دنیای ایده آل، ما به سادگی افراد را از یک تیم به تیم دیگر تغییر می دهیم. و ما این کار را تا جایی که ممکن بود انجام داده‌ایم. با این حال، مرحله بعدی رشد ما مستلزم ترکیب متفاوتی از مجموعه مهارت‌ها، به ویژه در هوش مصنوعی و توسعه محصول در مراحل اولیه است. سال‌ها و ما به بیشتر هم نیاز خواهیم داشت.”

طبق این پست وبلاگ، کارمندان تحت تأثیر خدمات کاریابی رایگان و مربیگری شغلی را به همراه حداکثر 16 هفته حقوق پایان کار و یک هفته اضافی در هر سال در Dropbox دریافت خواهند کرد.

هوستون نوشت که اخراج ها بخشی از یکپارچگی گسترده تر شرکت است، زیرا این شرکت کسب و کارهای Core و Document Workflows خود و برخی دیگر از بازسازی های تیم داخلی را ادغام می کند. Dropbox قصد دارد فردا و هفته آینده میزبان تالارهای داخلی شهر باشد تا به سوالات کارکنان پاسخ دهد.

هیوستون نوشت: «این انتقال‌ها هرگز آسان نیستند، اما من مصمم هستم که اطمینان حاصل کنم که Dropbox در خط مقدم عصر هوش مصنوعی قرار دارد، همانطور که ما در خط مقدم تغییر به سمت موبایل و فضای ابری بودیم.