شرکت هایی که با Covid-19 سازگار شده اند نیز می توانند برنده پس از واکسن باشند

من می دانستم که روز در حال آمدن است ، حتی اگر به زودی واکسن موثری اعلام شود (که همین بود) ، “عادی ترین” فعالیت من ، بازی تنیس ، دوباره تسلیم پروتکل های Covid-19 بود. ویروس در ایالت من در حال افزایش است ، بطوریکه موارد روزانه نسبت به ماه ژوئن 10 برابر شده است. سرانجام ، این مصوبه از کاخ ایالتی نازل شد – ما باید در بسیاری از مکان هایی که قبلاً ایمن شناخته شده بودند از ماسک استفاده کنیم ، از جمله زمین تنیس. با شنیدن خبر قلبم لرزید.

از انزجار ، به آخرین شیوه مقابله خود روی آوردم: تمرکز بر راههایی که جوامع ارتباطات خود را بین اعضا تقویت کرده و شرکتها با محدودیتهای جدید جهان سازگار شده اند. با رنج فراوان از عواقب همه گیر ، ما همچنین مشاهده کرده ایم که چگونه سرمایه گذاران به سرعت سهام هایی را که مدل های تجاری آنها مطابق با کار و زندگی از راه دور است ، پاداش می دهند. زوم ، Peloton ، Nintendo ، Teledoc و Netflix به راحتی با این توصیف متناسب هستند.

با این حال ، تعداد زیادی از شرکت ها نیز وجود داشته اند که از قبل فناوری هایی را که برای موفقیت در جهان Covid ضروری است ، به کار گرفتند و کسانی که استراتژی ، خطوط تولید و خدمات پیش از همه گیری خود را به گونه ای غیر قابل تصور ، کشش و حتی پیکربندی کردند ، غیر قابل تصور بودند نیم سال (یا یک عمر) قبل.

Home Depot سالها بود که ظرفیت تجارت الکترونیکی خود را گسترش می داد ، اتصال را در نقاط خرده فروشی و قابلیت وانت تقویت می کرد ، که به تقاضای سرسام آور پروژه های خانگی کمک کرده است. این شرکت همچنین به سرعت فضای پارکینگ را برای محصولات باغی و منظره مورد استفاده مجدد قرار داد و فروش بالاتری را رقم زد. سرمایه گذاران این تلاش ها را تحسین کردند و سهام HD را در سال جاری 27 درصد افزایش دادند.

در مراقبت های بهداشتی ، بسیاری از شرکت کنندگان توانسته اند از مهارت های خود برای آزمایش Covid و روش های درمانی استفاده کنند. ترمو فیشر (+ 50٪ YTD) ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ابزارهای علوم زندگی و تشخیص ، در سه ماهه سوم درآمد 2 میلیارد دلار از آزمایش Covid را اعلام کرد ، که بیش از انتظارات سرسختانه است.

Mettler-Toledo ، یک شرکت ابزار دقیق در خدمت بازارهای صنعتی ، بهداشتی و غذایی ، توانست “با افزایش فروش دیجیتال و ابزارهای بازاریابی ما” با سهم الکترونیکی و سیستم CRM بسیار کارآمد ، به ویژه در حوزه بهداشت ، سود سهام خود را تسریع کند. ” تجهیزات آزمایش مراقبت. سهام در سال 2020 43 درصد افزایش یافته است.

Exact Sciences (29 +٪ YTD) ، که تأکید آنها بر تشخیص سرطان روده بزرگ است ، فروش معنی دار در آزمایش Covid را گزارش داد ، که انعطاف پذیری و صلاحیت آنها را نشان می دهد.

حتی یک شرکت سنتی مارک های خوراکی مصرفی ، هرشی ، در دوره هالووین فروش بالاتری نسبت به یک سال پیش با وجود تعداد کمی ترفندها و مهمانی های تعطیلات به دست آورد. آیا این همه تکه ریز و میله های کیت کت را خوردم؟ آنها تعداد بیشتری تراشه شکلات و سایر محصولات را برای پخت به فروش رساندند ، فعالیتی که از اواسط قرن گذشته برجستگی چندانی نداشته است. توزیع کننده های آب نبات تهیه کردند که از نظر Covid ایمن نبودند و کودکان می توانستند آب نبات های بسته بندی شده را بدون به خطر انداختن فاصله اجتماعی از آنها خارج کنند. و تمام تبلیغات خود را برای هماهنگی با وجود خانه محور طراحی مجدد کرد.

اگرچه سهام تاکنون در S&P 500 عملکرد ضعیفی داشته است که 5 درصد در مقابل 10 درصد برای شاخص افزایش یافته است ، اما سه ماهه اخیر می تواند روند صعودی HSY را بر اساس موفقیت آشکار ابتکار خود شعله ور کند.

حتی با وجود واکسنی که ممکن است در سال آینده به داروخانه نزدیک شما برسد ، ما هنوز از جنگل کوید خارج نشده ایم ، با چندین ماه طولانی که سازگاری سود و قیمت بالاتر سهام را به همراه خواهد داشت. این به سادگی سهام از راه دور در برابر سهام بازگشایی نیست.

واکسن ها باید در سراسر کشور ذخیره شوند. چه کسی این کار را انجام می دهد – انبارهای آمازون ، فروشگاه های کم مصرف یا لنگرگاه و مراکز خرید. خالی ساختمانهای اداری در مرکز شهر؟ آیا محصول توسط UPS ، FedEx ، خطوط هوایی تجاری ، راه آهن عمومی تحویل داده می شود؟

اکنون که میلیون ها آمریکایی یک Peloton خریداری کرده اند ، برای برآورده ساختن خواسته های بسیاری از ساکنان آپارتمان ، ما به دوچرخه و تردمیل های پایدار نیاز داریم که بتوانند در فضاهای کوچکتر جای بگیرند. این می تواند Peloton یا تأمین کننده دیگری باشد.

افزایش چشمگیر در بازسازی خانه کمبود نجارهای ماهر ، لوله کش و برق را برجسته کرده است. سرمایه گذاران ممکن است از فرصتی برای سرمایه گذاری در یک زنجیره امن از آکادمی ها که گواهینامه های تجاری با کیفیت ارائه شده به عنوان یک شرکت راه اندازی ، بخش یک سازنده خانه ، Home Depot یا Lowe’s ارائه می دهند ، لذت ببرند.

فرصتهای گسترده ای برای شرکتهای فناوری باقی مانده است تا بتوانند به میلیونها کسب و کار کوچک که می خواهند ماههای آینده با حرکت دقیق برزخی از عمیق کوید به سمت جمعیت واکسینه شده زندگی کنند ، بهتر خدمت کنند.

حالا ، آیا کسی می تواند ماسکی تهیه کند که قطرات من را از زمین و شریک زندگی من در زمین تنیس دور نگه دارد ، از من محافظت کند ، اما به من اجازه می دهد نفس بکشم؟

کارن فایرستون رئیس ، مدیر عامل و بنیانگذار Aureus Asset Management ، یک شرکت سرمایه گذاری است که به ارائه مدیریت دارایی معاصر به خانواده ها ، افراد و موسسات اختصاص دارد.