سهام انرژی ، قیمت های خام ، بازارها: اوپنهایمر در روند نزولی

ذخایر انرژی یک سال بد داشته اند ، بدترین بخش S&P 500 تا کنون ، و خسارت در زیر سطح حتی می تواند بدتر باشد.

به گفته آری والد ، رئیس تحلیل فنی اوپنهایمر ، این بخش در حال حاضر در پایین ترین نقطه نسبت به S&P 500 از سال 1931 قرار دارد.

والد گفت: “این بخش نه تنها در سال گذشته ، بلکه در واقع در پنج سال گذشته واقعاً دچار مشکل شده است. و برخی موارد در خلاف این بخش وجود دارد که ما فکر می کنیم خیلی زود است که واقعاً خواستار چرخش در اینجا باشیم.” روز دوشنبه به “تجارت ملت” CNBC گفت.

به عنوان مثال ، طی 20 سال گذشته ، S&P 500 بیش از 130٪ افزایش یافته در حالی که انرژی XLE ETF 3٪ کاهش یافته است.

“این روند همچنان که شما در مقابل خود ، در مقابل بازار نگاه می کنید ، نزولی است. نکته دو ، من فکر می کنم که ضعف داخلی گسترده یک منفی است که هنوز بر گروه فشار می آورد. نکته سه ، من فکر می کنم شما خطر را دارید و نکته چهار ، شما دارای فصلی ضعیف هستید که این بخش نیز باید با آن روبرو شود. به طور معمول نوامبر تا ژانویه ، این بخش از 10 ، اکنون 11 ، بدترین عملکرد را داشته است بخش های S&P از سال 1990 “، گفت والد.

اگرچه او از برخی سهام مربوط به انرژی پشتیبانی می کند – او اول انرژی خورشیدی و NextEra Energy را به عنوان دو انتخاب در فضای انرژی تجدید پذیر برجسته می کند.

چاد مورگانلندر ، مدیر نمونه کارها در Washington Crossing Advisors ، همچنین خواستار احتیاط در مورد وصله انرژی است.

مورگانلندر در همان بخش “تجارت ملت” گفت: “شما باید بسیار زیرك باشید.” “ما در حال حاضر در بخش انرژی کم وزن هستیم. ما معتقدیم که طی سه ماه آینده نسبت به سرمایه گذاری در انرژی کمی احتیاط می کنیم.”

با این حال ، مورگانلندر در مورد بلندمدت لحن خوش بینانه تری به خود گرفت.

“اگر در طی 18 تا 24 ماه آینده نگاهی بیندازید ، به اعتقاد ما ، انرژی باید بخشی از مجموعه متنوعی باشد. امیدوارم با گذشت Covid ، به سال 2021 ، تا 2022 ، رشد بهتری داشته باشید. پویایی ، تنظیم مجدد بهتر بین عرضه و تقاضا در مورد نفت. بنابراین این امر می تواند به طور بالقوه قیمت نفت را افزایش دهد و همچنین کل بخش را بالاتر ببرد. “

سلب مسئولیت