سهامی که بزرگترین حرکت های پیش از بازار را انجام می دهند: SNAP، INTC، FSLR، XOM

لوگوی آمازون در قفسه ای در آناپولیس، مریلند، در 2 فوریه 2023، قبل از گزارش درآمد.

جیم واتسون | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

شرکت هایی را که در معاملات پیش از بازار سرفصل می کنند، بررسی کنید.

پایتخت یک – سهام پس از سود ناامید کننده سه ماهه 3.3 درصد کاهش یافت. این شرکت 2.31 دلار تعدیل شده به ازای هر سهم به دست آورد که بسیار کمتر از پیش بینی StreetAccount برای هر سهم 3.75 دلار است. مدیران کپیتال وان به مشکل وام دهی در طول سه ماهه اشاره کردند.

ضربه محکم و ناگهانی – پس از اینکه درآمد سه ماهه اول شرکت کمتر از انتظارات وال استریت بود، سهام 18.2 درصد سقوط کرد. درآمد اسنپ با کاهش 6 درصدی نسبت به سال قبل به 989 میلیون دلار رسید، در حالی که بر اساس داده های Refinitiv، تحلیلگران انتظار 1.01 میلیارد دلار را داشتند.

آمازون – آمازون صبح جمعه 2.4 درصد سقوط کرد، پس از اینکه غول تجارت الکترونیک نگرانی‌های خود را در مورد تجارت ابری خود در آینده عنوان کرد. این کاهش درآمد در سه ماهه اول را تحت الشعاع قرار داد.

تی موبایل – شرکت مخابرات صبح جمعه پس از گزارش نتایج سه ماهه حدود 2 درصد کاهش داشت. این شرکت در سود تعدیل شده هر سهم با 1.58 دلار در برابر StreetAccount با تخمین 1.52 دلار شکست خورد. با این حال، T-Mobile برآوردهای درآمد و اضافه شدن مشترکین ماهانه را از دست داد.

اکسون موبیل – پس از اینکه غول نفتی رکورد سود سه ماهه اول را گزارش کرد، سهام در پیش از بازار یک درصد افزایش یافت. سود تعدیل شده اکسون موبیل به ازای هر سهم به 2.83 دلار رسید که بالاتر از برآوردهای 2.59 دلاری تحلیلگران به ازای هر Refinitiv بود. درآمد 86.56 میلیارد دلاری آن نیز بیش از 85.41 میلیارد دلار مورد انتظار است.

شورون – سهام شورون با وجود کاهش درآمد در سه ماهه اول، اندکی در پیش بازار افت کرد. سود تعدیل شده هر سهم این شرکت بزرگ نفتی 3.55 دلار در مقابل 3.41 دلار مورد انتظار تحلیلگران شرکت کننده در نظرسنجی Refinitiv بود. درآمد نیز کاهش یافت، اما سود خالص در بخش نفت و گاز شورون با کاهش قیمت نفت 25 درصد کاهش یافت.

اینتل – علیرغم گزارش زیان خالص 2.8 میلیارد دلاری اینتل در سه ماهه اول، سهام این سازنده تراشه در معاملات قبل از بازار 6 درصد افزایش یافت. این شرکت از برآوردهای وال استریت برای سه ماهه گذشته شکست خورد و اینتل گزارش داد که از دست دادن تعدیل شده 4 سنت به ازای هر سهم در 11.72 میلیارد دلار درآمد. تحلیلگرانی که توسط Refinitiv مورد بررسی قرار گرفتند به دنبال ضرر 15 سنت به ازای هر سهم از 11.04 میلیارد دلار درآمد بودند.

اولین خورشیدی – تولید کننده پنل خورشیدی در معاملات اولیه پس از از دست دادن درآمد، بیش از 8 درصد کاهش یافت. این شرکت 40 سنت برای هر سهم گزارش داد که بر اساس درآمد 548.29 میلیون دلاری تعدیل شد، در حالی که برآورد StreetAccount برای هر سهم 99 سنت را درخواست کرد.

آلتریکس — شرکت نرم افزاری Alteryx در معاملات پیش از بازار 18 درصد سقوط کرد. این شرکت زیان تعدیل شده 19 سنت به ازای هر سهم را گزارش کرد در حالی که تحلیلگران شرکت کننده در نظرسنجی StreetAccount زیان را 26 سنت تخمین زدند. مدیریت به سرمایه گذاران گفت که شرکت قصد دارد 11 درصد از کارکنان خود را به عنوان بخشی از برنامه کاهش هزینه اخراج کند.

L3 Harris Technologies – این شرکت فناوری و دفاعی پس از کاهش اندک برآوردهای سود، با 2.86 دلار تعدیل شده به ازای هر سهم در برابر برآورد StreetAccount 2.85 دلاری به ازای هر سهم، 2.5 درصد افزایش یافت.

جمهوری اول – بانک محاصره شده روز جمعه با انتشار اخباری مبنی بر اینکه مقامات آمریکایی در حال جمع آوری یک طرح نجات هستند، 5.3 درصد افزایش داد. این افزایش پس از آن صورت گرفت که بانک اعلام کرد سپرده‌ها در سه ماهه آخر روز دوشنبه 41 درصد کاهش یافت.

پینترست – سهام پلتفرم اشتراک‌گذاری تصویر پس از انتشار دستورالعمل‌های ناامیدکننده‌ای از سوی شرکت برای سه ماهه آینده، در پیش‌بازار 14 درصد کاهش یافت. Pinterest گفت که رشد درآمد سه ماهه دوم کمتر از حد انتظار خواهد بود در میان هزینه های عملیاتی بالاتر. با این حال، درآمد و درآمد سه ماهه اول Pinterest از انتظارات فراتر رفت.

– هاکیونگ کیم، سامانتا سابین، جسی پاوند، یون لی و میشل فاکس از سی‌ان‌بی‌سی در گزارش‌ها مشارکت کردند.