سرمایه گذاران بزرگ پیشنهاد می کنند که قیمت گاز طبیعی به پایین ترین حد خود رسیده است

نفت در محدوده باقی مانده است... اما آیا گاز طبیعی به پایین سقوط کرده است؟

سرمایه‌گذار که بزرگترین صندوق ETF گاز طبیعی کشور را اداره می‌کرد، گفت که معتقد است قیمت‌ها به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

جان لاو، که مدیریت صندوق گاز طبیعی ایالات متحده، تقاضای جهانی و پویایی تولید را برای مورد گاو نر خود ذکر می کند.

“آنها هستند [producers] مدیر عامل صندوق های کالای ایالات متحده این هفته به “ETF Edge” CNBC گفت: “این فرصت عظیم صادراتی که در حال رشد است، واقعاً همان چیزی است که آنها به آن توجه کرده اند.”

تولیدکنندگان در حال خارج شدن از یک دوره سخت هستند. گاز طبیعی قیمت ها در این هفته 6 درصد افزایش یافت و به چهارمین هفته مثبت خود در پنج هفته اخیر رسید.

او گفت: «ما اساساً دوره‌ای داشتیم که از کووید بیرون می‌آمدیم که در آن اوضاع برای گاز طبیعی بسیار خوب به نظر می‌رسید، و سپس این شوک عرضه بالقوه را خواهید داشت. “و سپس، آن محقق نشد.”

روسیه پیش از زمستان گذشته جریان انرژی به اروپا را کاهش داد. از آن زمان، چندین کشور اروپایی از جمله آلمان پروژه های جدید LNG یا گاز طبیعی مایع را اعلام کرده اند یا در حال گسترش پروژه های موجود برای کاهش وابستگی خود به صادرات گاز طبیعی هستند.

سال گیلبرتی، مدیر عامل شرکت بازرگانی Teucrium گفت که او معتقد است که گاز طبیعی در چهار تا شش هفته گذشته در تلاش بوده است تا به پایین ترین سطح خود برسد. به گفته گیلبرتی، زمینه را برای یک رالی بالقوه فراهم می کند.

او گفت: «شما کارخانه‌های LNG دارید که به صورت آنلاین باز می‌گردند و خاموش بودند. گاز طبیعی در واقع بسیار پایدار به نظر می رسد.

گیلبرتی، که شرکتش بر بازار کشاورزی ایالات متحده متمرکز است، همچنین به روند فصلی صعودی اشاره می کند.

او افزود: «تقاضا در ایالات متحده برای واحدهای اوج گرمای تابستان افزایش خواهد یافت.»