سایر مزایای دستگاه ایکس بادی اکتیویو

 

سایر مزایای  دستگاه ایکس بادی اکتیویو

سایر مزایای تدریس ورزش دستگاه ایکس بادی اکتیویو شامل: کمتر سلولیت، کمتر سریع، آسان و ایمن وزن، توان رشد ماهیچه ها 5 برابر سرعت بالا خیس از تمرین بی آلایش و بهبود ماهیچه ها است. آیا رشد پر سرعت عضله حیاتی EMS xbody امکان پذیر است؟ الکترودهای مازاد : مدام نواحی از بدن میباشند که اشخاص تمایل دارند (جهت خرید لباس ایکس بادی  تماس بگیرید.)تا تمرکز بیشتری روی آن ها داشته باشند و این مقصود دارای لباس منحصربه‌فرد به فرد ایکس بادی قابلیت و امکان پذیر گشته تا نواحی دلخواه را بخش اعظم تحریک و تمرین دهید. به این اهمیت هم توجه داشته باشید که به جهت مشخص و معلوم شدن اثرات و تبعات هر محرک بیرونی بر بدن و سلامت آدمی گاه سال ها و دهه ها دوران لازم هست و این در حالی هست که بشر تا به امروز از همین تکنولوژی در مرحله فراوان دوچندان محدودتر و ضعیف خیس و ابتدایی خیس در فیزیوتراپی استفاده کرده است (تفاوت ایکس بادی با i motion کلیک بفرمایید.)و همین بدین معنی می باشد که مدت زمانه زیادی از استفاده از همین تکنولوژی در همین مرحله و استفاده از تحریکات الکتریکی عضله ها در همین مقیاس و به همین حالت و به همین هدف نمی گذرد و ناگفته پیداست در این مدت زمان کوتاه نمی قدرت در گزینه اثرات مثبت و تبعات منفی این تکنولوژی به شکل جامع و آخری لحاظ داد.

 

 

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که به چه صورت می قدرت صرفا کلیدی انجام ۲۰ دقیقه ورزش ایکس بادی همین میزان کالری از دست داد؟ بخش اعظمی از اشخاص شاغل، به ادله ساعت های طولانی نشستن پشت صندلی و شرایط کار، فرصتی به جهت عمل بدنی و ورزش ندارند و از سوی دیگر افرادی نیز که بیشتر وزن دارا هستند از برنامه های ورزشی طولانی مدت دده می شوند و انگیزه ی خویش را از دست می دهند. چنانچه فکر می نمایید همچنین زمانی ندارید، انگیزه های خود را مجدد محاسبه کنید. همینطور بازدهی بالای ایکس بادی انگیزه افراد را به جهت ادامه جلسات دوچندان اکثر می کند. از پاراگراف نکاتی که می بایست در مورد طریق ای ام اس در حیث داشته باشید همین میباشد که فرد نباید آن گاه از رسیدن به سرانجام مناسب کار اهمیت همین دستگاه را شکاف کند چرا که ماهیچههای فرد، ضعیف شده و مجددا به شرایط نخستین بر میگردد. لاغری و زیبایی: در طرز تمرینی ای ام اس به علت ارتقا هورمون رشد، ارتقا گردش خون و بالا رفتن صعودی متابولیسم تا 72 ساعت سپس از تمرین به مرور بافت های عضلانی ارتقا یافته و سفت می شوند و در عاقبت اهدافی از پاراگراف کاهش عده چربی، کاهش سلولیت، شفافیت پوست، برطرف کردن افسردگی ناشی از بیش تر وزن، خودداری از ریلکس شدگی و افتادگی بافت های تن قابل دستیابی است.

 

تا به حالا هیچ مرجع موثقی تضمین نداده می باشد که این طریق از کارایی برای چربی زدایی و ایجاد عضلات در طولانی مدت عاری از عارضه باشد و هیچ تضمینی نمیباشد کلیدی بدن در دادن به این روش های فیتنس و چربی سوزی در طولانی مدت دارای بیماری هایی مانند MS و پارکینسون و واسکولیت و انبوهی بیماری های دیگر دست به گریبان نشوید. خیابان ریولی و بلوار سنت میشل و یک‌سری صد متر ابتدای محل ورود شانزلیزه از میدان شارل دوگل جزو لاکچری ترین خیابان های پاریس هستند که محل تردد میلیاردرها و پولدارهاست اما در همین خیابان ها نیز چنانچه توجه کرده باشید به ندرت می توانید آخرین دسته از موبایل های آیفون و دیگر برندهای لاکچری را دست کسی مشاهده کنید البته در ایران از دارای ترین دغدغه های ملت، از میلیاردرهای تازه به مقطع رسیده که اهمیت اجاره دادن املاک به ارث رسیده از پدر، توهم شاغل بودن می زنند بگیر تا راننده نیسان های گاوی ها و موتوری های بارکش شوش و دروازه غار، خریدن و در دست داشتن آخری نوع آیفون ارائه شده به بازار است.

مثلاً در صورتی که شما کارمند می باشید و وقت به اندازه به جهت انجام تمرینات ندارید، همین تکنولوژی به جهت اندام تحتانی شما که به اندازه به اندازه فعال نمی باشند و ممکن هست به پوسچر شما جراحت بزند، می تواند مفید باشد. جلیقه هایی که در کنار دستگاه استفاده می شوند انعطاف پذیری و کارایی بالایی دارند، به طور کلی الکترودها، کابل ها، لباس پایین و جلیقه به شکل جدا از هم و اختصاصی به شخص کار می کنند. در استدیو ویلسون، تمرینات شامل یک لباس اختصاصی که تر می گردد و 20 الکترود داراست روی گروههای عضلانی مهم نظیر سرشانه، جلو بازو و چهارسر مینشیند. بایستی بدانید که جریان الکتریکی که در EMS به عمل می رود دسترسی به بقیه اعضای بدن مانند قلب ندارند و صرفا عضله ها اسکلتی فن ای در معرض این پالس ها قرار می گیرند. در فی مابین این مطالبات از دولت خواسته شده که محصولات EMS فقط به جهت به کارگیری در فیزیوتراپی و توانبخشی در نظر گرفته شود.در ایالات متحده هر شرکتی که مایل به فروش دستگاه برای استعمال شخصی هست بایستی جواز FDA برای ایمنی و اثربخشی آن را ارائه نماید. سازمان طعام و داروی ایالات متحده (FDA)باید استعمال از دستگاه های EMS را مستم مقررات تنظیمی پیش از فروش نماید.