ردیاب شخصی بسیار کوچک تک استار مناسب برای انسان ، کودکان و سالمندان

ردیاب زیر پوستی پرندگان نیز یکی از انواع دیگر ردیابهای زیر پوستی بوده که برای بدن پرندگان طراحی شده است. ردیاب شخصی یک ردیاب در سایز کوچک است که از باتری استفاده میکند و برای ردیابی افراد طراحی شده است. این ردیابها با داشتن باتری داخلی میتوانند تا چندین ساعت فرایند ارسال سیگنال خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که با کاهش سطح شارژ باتری به ۲۰ درصد پیام هشدار برای شما ارسال می کند.

ردیاب زیر پوستی برای انسان از یک تراشه تشکیل شده است که زیر پوست انسان قرار میگیرد. با توجه به اینکه ردیاب زیر پوستی انسان و ردیاب زیر پوستی حیوانات کاربرد بیشتری دارد به معرفی آنها می پردازیم. ردیاب های زیر پوستی که برای حیوانات قرار می گیرد هم مانند سایر ردیابها موقعیت مکانی حیوان را برای صاحب او نمایش می ردیاب شخصی ضد آب دهد.

هر زمان که هدف از این پارامترها عبور کند، اعلانی دریافت خواهید کرد. با مدل تعقیبگر (Chaser) این ردیاب میتوان در کوتاهترین زمان، شخص مورد نظر را توسط پیامک (SMS) پیدا کرد. و کمک میکند که آن ها را گم نکنیم یا در صورت گم شدن ، مجددا آن ها را پیدا کنیم.

اما این ردیاب برای همه انسان ها قابل استفاده نیست. امروزه ردیاب های متفاوتی در بازار آمده که در این موارد میتواند کمک کننده باشد. چیپست هایی که زیر پوست حیوانات قرار می گیرند اطلاعات حیوان را دریافت و ارسال کرده و از گم شدن آنها پیشگیری می کنند. از آنجایی که ردیاب شخصی مانند موبایل نیاز به داشتن سیم کارت دارد، مهم است بای دریافت خدمات از دستگاهی استفاده کنید که به صورت قانونی وارد کشور شده و کد ریجستری داشته باشد، معمولا دستگاههایی که به صورت غیر قانونی مورد استفاده قرار میگیرند بعد از یک ماه غیر فعال میشوند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>