رئیس محموله هوایی آمازون اکنون بر واحد ایمنی محل کار نظارت خواهد داشت

سارا رودز که مسئول آن بود آمازونکسب و کار رو به رشد بار هوایی، در حال تغییر نقش ها برای نظارت بر بخش سلامت و ایمنی محل کار خرده فروش الکترونیکی است.

بر اساس نسخه ای از یادداشت مشاهده شده توسط CNBC، جان فلتون، رئیس عملیات جهانی آمازون، این حرکت را در یادداشتی به کارکنان در روز پنجشنبه اعلام کرد. Rhoads همچنین مسئول واحد یادگیری و توسعه عملیات جهانی آمازون خواهد بود که با مواردی مانند پیشرفت شغلی و بهبود مهارت‌ها در نیروی کار خط مقدم شرکت سروکار دارد.

فلتون در این یادداشت نوشت: «ایمنی در همه جنبه‌های هوافضا از اهمیت بالایی برخوردار است و سایر صنایع به دنبال بهترین شیوه‌های ایمنی به هوانوردی هستند. پیشینه سارا به عنوان یک خلبان نظامی برجسته و موفقیت او در هدایت آمازون گلوبال ایر، او را به عنوان رهبر ایده آلی برای ایفای این نقش حیاتی معرفی می کند.

فلتون گفت که رائول سرنیواسان که در سال 2016 به آمازون پیوست و در حال حاضر بر برنامه ریزی، عملکرد و باربری آمازون گلوبال ایر نظارت می کند، اکثر مسئولیت های آمازون ایر Rhoads را بر عهده خواهد گرفت. قبل از پیوستن به آمازون، Sreenivasan در DHL و TNT Express، یک پیک اروپایی که توسط FedEx خریداری شده بود، کار می کرد.

رودز، خلبان سابق اف-18 نیروی دریایی ایالات متحده، یکی از مدیران ارشد در تجارت گسترده لجستیک آمازون بوده است. او در سال 2011 به غول تجارت الکترونیک پیوست.

در طول چند سال گذشته، آمازون به طور پیوسته فعالیت‌های تدارکاتی و تکمیلی خود را در خانه جابجا کرده است، و شبکه حمل‌ونقلی را ایجاد کرده است که به گفته این شرکت رقیب آن است. یو پی اس در اندازه.

آمازون به عنوان بخشی از تلاش برای رسیدگی و تحویل بیشتر بسته های خود، یک تجارت بار هوایی راه اندازی کرد. Rhoads در روزهای اولیه خود به آمازون ایر پیوست و بر رشد این واحد نظارت داشت، از جمله افتتاح یک مرکز هوایی 1.5 میلیارد دلاری در کنتاکی.

آمازون با شرکت‌های هواپیمایی مسافربری بیشتری قرارداد بسته است تا علاوه بر اپراتورهای دیگر، بسته‌ها را پرواز دهند اطلس ایر و ATSG. سان کانتری، یک شرکت حمل‌ونقل با تمرکز بر اوقات فراغت، پس از شکست سفر در همه‌گیری کووید، پروازهای باربری بوئینگ 737 تبدیل‌شده را برای آمازون در سال 2020 آغاز کرد. در ماه اکتبر، آمازون اعلام کرد که با خطوط هوایی هاوایی برای پرواز با هواپیماهای اجاره ای ایرباس A330 که بزرگترین هواپیما در ناوگان آمازون و اولین جت های ایرباس آن هستند، به توافق رسیده است. آمازون گفت که این هواپیماها به جایگزینی جت های قدیمی در ناوگان این شرکت کمک خواهند کرد.

نرخ‌های محموله هوایی از بالاترین رکوردی که در اواخر سال 2021 به ثبت رسیده بود، کاهش یافته است، یعنی زمانی که غوغای بندر و کمبود پروازهای بین‌المللی باعث کاهش ظرفیت و افزایش قیمت‌ها شد. بازگشت مجدد در سفرهای هوایی به ظرفیت بازار افزوده است، در حالی که تورم به تغییر در هزینه های مصرف کننده دامن زده است. فدرال اکسپرس سال گذشته اعلام کرد که برخی از هواپیماها را پارک کرده و برخی از پروازهای خود را به عنوان بخشی از برنامه خود برای کاهش هزینه ها کاهش خواهد داد.

مدیر عامل آمازون، اندی جاسی، در میان بررسی کلی هزینه‌های شرکت است، زیرا این شرکت با رکود اقتصادی و کندی رشد در تجارت اصلی خرده‌فروشی خود مواجه است. آمازون در سال های اخیر در پاسخ به افزایش تقاضای ناشی از بیماری همه گیر، به سرعت شبکه حمل و نقل خود را افزایش داد. از آن زمان چندین انبار در سراسر ایالات متحده بسته، لغو یا به تعویق افتاده است

این شرکت همچنین با فشار فزاینده ای برای رسیدگی به سابقه ایمنی محل کار خود مواجه شده است. کارمندان از پاسخ آمازون به ویروس کرونا انتقاد کردند و استدلال کردند که این آمازون به اندازه کافی برای محافظت از آنها در محل کار انجام نداده است و این شرکت با نظارت گسترده ای در مورد میزان آسیب در انبارهای خود مواجه شده است.

CNBC قبلا گزارش داده بود که آمازون در سپتامبر پس از استعفای هدر مک دوگال از شرکت، بکی گانسرت را برای نظارت بر واحد ایمنی و بهداشت محل کار خود منصوب کرد.

آمازون گزارش های مربوط به شرایط کاری ناامن را رد کرده است. در دوران تصدی مک‌دوگال، این شرکت اهداف بلندپروازانه‌ای را برای کاهش صدمات، از جمله طرحی برای کاهش نرخ حوادث قابل ثبت، اندازه‌گیری دولت فدرال که آسیب‌ها و بیماری‌ها را پوشش می‌دهد، تا سال 2025 به نصف تعیین کرد.

سال گذشته آمازون متعهد شد که «بهترین کارفرمای زمین» شود و آن را به فهرست ارزش‌های شرکتی خود اضافه کرد، حتی با تشدید ناآرامی‌های کارگری. به گفته بلومبرگ، اجرایی که وظیفه نظارت بر این تلاش را بر عهده داشت، پم گریر، در آوریل گذشته آمازون را ترک کرد.

تصحیح: سارا رودز در سال 2011 به آمازون پیوست. نسخه قبلی سال را اشتباه بیان کرده بود.

تماشا کردن: در رشد سریع آمازون لجستیک و نحوه برخورد آن با حمل و نقل شخص ثالث