رئیس اینستاگرام Adam Mosseri در مورد تبلیغات Reels ، تجارت الکترونیکی ، انتخابات 2020

آدام ماسری در صحنه WIRED25 Summit 2019 – روز 1 در باشگاه مشترک المنافع در تاریخ 8 نوامبر 2019 در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا سخنرانی می کند.

مت وینکلمایر | گتی ایماژ

اینستاگرام در حال طراحی مجدد برنامه ، قرار دادن برگه هایی برای Shop و Reels در پایین نوار اصلی پیمایش و ایجاد دکمه های ایجاد (+) و اعلان ها (قلب) به سمت راست بالا است.

این تغییرات از روز پنجشنبه آغاز می شود و به منظور ایجاد دهانه های بیشتر برای نمایش تبلیغات در اینستاگرام و تشویق کاربران به خرید مواردی که در اینستاگرام مشاهده می کنند ، طراحی شده است و باعث رشد درآمد شرکت اصلی آن فیس بوک می شود.

رئیس اینستاگرام ، آدام ماسری ، به CNBC گفت كه این شركت تبلیغات خود را در رقیب TikTok خود ، Reels قرار می دهد و جستجوی محصولات برای دستیابی به رشد تجارت تجارت الكترونیكی را برای كاربران آسان تر می كند. اینستاگرام برای خریدهای انجام شده از طریق برنامه ، قطعه ای از هر تراکنش را می گیرد. موسری گفت: این تغییرات تحول ضروری برنامه برای همگام شدن با رقابت و خدمت به کاربران و سازندگان آن است ، به ویژه با توجه به تغییر همه گیر رفتار مصرف کننده.

وی گفت: “این روندهای موجود را تسریع كرده و تغییر خرید از حالت آفلاین به آنلاین را تسریع می كند. این میزان تقاضا برای ویدئوی سرگرم كننده را افزایش می دهد.”

تبلیغات به Reels می آید

برای Reels ، اینستاگرام قصد دارد از رقیب جدید خود در TikTok استفاده کند و فضای جدیدی را برای تبلیغ کنندگان در نظر بگیرد.

موصری گفت: “من فکر می کنم که می توانیم از قالب آگهی داستان استفاده کنیم زیرا همان تجربه غوطه وری است ، بنابراین این امر مفید خواهد بود زیرا برای ایجاد یک سری خلاقیت جدید نیازی به تبلیغات ندارید.”

وی گفت اینستاگرام هنوز در Reels تجارت تبلیغاتی ایجاد نکرده است زیرا این شرکت هنوز در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که قالب برای مصرف کنندگان و سازندگان جذاب است.

موسری همچنین موفقیت رقیب خود را تأیید کرد و گفت: “TikTok تمام اعتبار را برای پیشگامی در فضا به دست می آورد.”

در مورد این واقعیت که بسیاری از سازندگان TikTok به سادگی ویدئوهای خود را از طریق آرم TikTok به اینستاگرام بازنشر می دهند ، موسری گفت که هر وقت یک خالق را می بیند هیجان زده می شود متوقف کردن انجام دادن آن.

ماسری گفت: “من فکر می کنم رقابت اساساً چیز خوبی است و انگیزه ای قوی برای ماست.” “من فکر می کنم که در حال حاضر در مرحله جذب هستیم ، در تلاشیم برخی از اصول اولیه و ابزارهای اساسی خلاقیت را بسازیم … ایجاد اینستاگرام مکانی برای فیلم کوتاه سرگرم کننده. اما با گذشت زمان ، ما برای تمایز و نوآوری ، و این زمان می برد ، و در حال حاضر ما فقط می خواهیم عقب بیفتیم. “

خرید برای اینستاگرام معنی دار است

در مورد اقدام برای برجسته کردن خرید در اینستاگرام ، موصری گفت: “در حال حاضر تعداد زیادی فعالیت تجاری یا تجاری در اینستاگرام وجود دارد” و این باید روند استفاده از این سیستم عامل برای یافتن محصولات را تسریع کند.

ماسری گفت: “ما باید ببینیم كه فعالیتهای خرید به طور كلی افزایش می یابد.” “من فکر می کنم نکته مهمی که باید درک کرد این است که خرید از چند طریق مختلف برای تجارت ما معنی دار خواهد بود.”

موسری گفت: درآمد خرید می تواند از طریق برداشتن هر معامله از طریق اینستاگرام و باز کردن فضای تبلیغات برای تبلیغاتی که مردم را به خرید مستقیم یک محصول از طریق اینستاگرام ترغیب می کند. افزایش خرید در سیستم عامل می تواند تبلیغات را بیشتر مرتبط کند. اصطکاک بین دیدن آگهی و امکان خرید چیزی را از بین می برد.

موسری از سوابق انتخاباتی فیس بوک دفاع می کند

موسری همچنین از کار فیس بوک در فصل انتخابات 2020 دفاع کرد. این شرکت با انتقاداتی از جمله از اعضای مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری جو بایدن روبرو شده است ، زیرا این کار برای سرکوب گسترش اطلاعات نادرست و نظریه پردازان توطئه انجام نداده است.

ماسری گفت: “من مطمئن هستم كه تصمیماتی اتخاذ كرده ایم كه مردم در هر دو طرف راهرو با آن مخالف هستند. به نظر من این انتظار می رود ، اما در سطح بالایی سعی در حمله و دفاع داشتیم.” “در سمت تهاجمی سعی شده است که همیشه بر مشارکت رای دهندگان تمرکز شود.”

موسری این واقعیت را ذکر کرد که در سراسر اینستاگرام و مسنجر ، این شرکت به بیش از 4 میلیون نفر برای ثبت نام کمک کرده است.

موصری گفت: “و در سمت دفاعی ، ما روی موارد زیادی با سه مورد اصلی متمرکز هستیم: برای جلوگیری از هرگونه مداخله خارجی ، که مسلما موضوعی است که ما در سال 2016 شاهد آن بودیم و از آمادگی کافی برای آن برخوردار نبودیم.” “ما سعی کرده ایم کارهای زیادی در زمینه اطلاعات غلط انجام دهیم – ما را مشاهده کرده اید که با بررسی کنندگان شخص ثالث کار می کنیم و برچسب هایی اضافه می کنیم و محتوا و رمزهای عبور را توسعه می دهیم و فکر می کنم هفته گذشته به طور گسترده ای آزمایش شدیم. و سپس سرکوب رای دهندگان – شما دیده اید که ما برای پایین آوردن هر محتوایی که در واقع رای را سرکوب می کند ، کارهای زیادی انجام می دهیم و ما در برداشتن مطالب مردد هستیم مگر اینکه دارای پیامدهای واقعی ایمنی باشد ، اما یکی از تنها استثناها در این مورد سرکوب رای دهندگان است. “

موصری همچنین گفت که او در حال مشاهده این احتمال است که دولت بایدن برای ایجاد یک اصلاحیه در بخش 230 قانون شایستگی ارتباطات ، که باعث می شود فیس بوک و اینستاگرام نسبت به محتوای سیستم عامل خود مسئولیت داشته باشند ، تحت فشار قرار دهد.

“ما باید بسیار مراقب باشیم وقتی 230 نگاهی بیندازیم که در صورت حذف بخش 230 ، چه انگیزه هایی ایجاد می کنیم. این انگیزه ای برای سیستم عامل ها ایجاد می کند تا موضع بسیار تهاجمی تری داشته باشند و انواع و اقسام مسائل گفتاری را که می تواند منجر به برخی سانسور ، “او گفت.

موسری ، با تکرار مدیر عامل فیس بوک ، مارک زاکربرگ ، گفت که هنوز فرصت ایجاد تغییرات در بخش 230 وجود دارد.

وی گفت: “ما با نگاهی به 230 مخالف نیستیم.” “ما به طور گسترده تر با مقررات مخالف نیستیم. ما واقعاً دوست داریم اگر در مورد بیشتر این موارد بحث برانگیز راهنمایی های روشنی از طرف تنظیم کننده گان در مورد مجاز و مجاز نبودن داشته باشیم. ما دوست نداریم در این حرفه فعالیت کنیم تصمیم گیری درباره برخی از این نوع محتوا