دکه محرک “آتش سوزی خیابان اصلی” را ترک می کند: پروفسور بازرگانی استنفورد

در حالی که گفتگوها در واشنگتن دی سی پیرامون دور جدید محرک های مالی و اقتصادی ادامه دارد ، دیوید دودسون مدرس دانشکده تحصیلات تکمیلی استنفورد و مشاور تجارت کوچک آنچه را در خیابان اصلی یا اقتصاد ایالات متحده می بیند را دوست ندارد.

دودسون ، که زمانی کاندیدای سنای آمریکا در وایومینگ شده بود و به عنوان مدیر عامل و رئیس چندین شرکت از جمله یک خرده فروش قطعات خودرو و یک شرکت حمل و نقل کامیون خدمت کرده است ، به CNBC گفت که سه ماهه چهارم برای بسیاری از مالکان و خرده فروشان خیابان اصلی ساخته شده است عدم پیشرفت در زمینه محرک می تواند به موج دیگری از ورشکستگی منجر شود که در نهایت به اقتصاد ملی خسارت قابل توجهی وارد می کند.

“ما در ماه آوریل می دانستیم پلی که ساخته ایم نمی تواند ما را به آن طرف برساند. ما طی یک فرآیند انتخابات پنج ماه خراب کردیم … ما یک وضعیت اضطراری بر روی دست خود قرار داده ایم. ، “برای خرده فروشان کوچک ، گفت.

بخش خرده فروشی در حال وارد سه ماهه چهارم حیاتی است که شامل فروش تعطیلات است که بیشترین میزان درآمد سالانه را برای بسیاری نشان می دهد. دودسون گفت: “اگر این کار به خوبی انجام نشود ، می تواند اثرات موجی بر سایر اقتصاد داشته باشد.” “850،000 ورشکستگی مربوط به Covid که در تابستان مشاهده کردیم ، هیچ چیز به نظر نمی رسد.”

در حالی که برخی از شاخص های اقتصادی بهبود یافته اند ، اقتصاد ایالات متحده برخی علائم کندی در بهبود اقتصاد رکود اقتصادی کوید را نشان داده است.

دودسون توضیح داد که اگرچه سیاستمداران در مورد تسکین مالی و اقتصادی بحث می کنند ، خرده فروشان باید تصمیمات کلیدی در مورد موجودی کالا بگیرند.

دودسون گفت: “آنها نمی توانند تا ماه نوامبر صبر کنند تا تصمیم بگیرند که چه مقدار موجودی سفارش دهند.” “آنها باید همین الان این کار را انجام دهند.”

اثر اقتصادی خرده فروشی فقط مربوط به مبارزات کوچکترین مغازه های خیابان اصلی نیست. حتی اهداف جهان خدمات نگهبانی ، خدمات شخم برف ، پنجره شوی ها – مشاغل کوچک استخدام می کنند. دودسون به CNBC گفت ، بنابراین اثر موج دار یک کتابفروشی زیاد است (وقتی به سایر خرده فروشان کوچک اضافه می شود) اما با از بین رفتن یک خرده فروشی بزرگتر ، تأثیر آن بر تجارت کوچک نیز عمیق است.

دادسون وضعیتی را می بیند که همچنان موجب ناامنی صاحبان مشاغل می شود. “هنگام صبحانه ، [Fed chairperson] پاول به ما گفت که یک وضعیت اضطراری روی دستانمان است و هنگام ناهار ، ترامپ می گوید بگذارید فقط منتظر بمانیم تا بعد از انتخابات ، و هنگام شام ، یک لایحه جدید روی میز داریم. “

پاول این هفته در شهادت خود در كنگره گفت: “كمبود حمایت منجر به بهبودی ضعیف می شود و مشكلات غیرضروری برای خانوارها و مشاغل ایجاد می كند … با گذشت زمان ، ورشكستگی خانوارها و ورشكستگی های تجاری افزایش می یابد.”

سه ماهه چهارم برای صاحبان مشاغل کوچک در بخش خرده فروشی یک جبران یا شکست است و عدم تحریک اقتصادی از واشنگتن دی سی می تواند منجر به موج گسترده دیگری از ورشکستگی های خیابان اصلی شود.

نوام گالای | گتی ایماژ

کارن کریگان ، رئیس جمهور و مدیرعامل شورای تجارت و کارآفرینی کوچک ، در بیانیه ای پس از توئیت روز سه شنبه ترامپ مبنی بر اینکه گفتگوها تا بعد از انتخابات خاموش بود ، گفت: بستن درهای حمایت حیاتی از مشاغل کوچک و کارمندان آنها انجام هیچ کاری منجر به نتیجه ای دردناک برای اقتصاد محلی در سراسر کشور خواهد شد … دور شدن از میز مذاکره برابر است با دور شدن از خیابان اصلی و مشاغل کوچک کشور ما. میلیون ها کسب و کار کوچک در معرض خطر است. “

ترامپ بعداً با انتشار توئیتی اعلام کرد که طرفدار برخی برنامه های امداد رسانی از جمله برای شرکت های هواپیمایی ، تجارت کوچک و بررسی محرک مستقیم به افراد است.

دودسون گفت که دور اول برنامه حمایت از Paycheck در ماه آوریل برای بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک تسکین دهنده بود ، و این باعث شد آنها در تجارت باقی بمانند ، اما آنها از آن زمان به دید بیشتری نیاز داشتند و دولت فدرال آنها را شکست داد.

دودسون گفت: “بنابراین آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد آن کارفرمایان هستند ، این شرکت ها در بازداشت هستند. آنها افراد استخدام نمی کنند ، گسترش نمی یابند ، موجودی نمی خرند ، بلکه منتظر هستند.” “این مشکل است. ما به اقتصاد نیاز داریم که فعال باشد اما در انتظار سوختن واشنگتن در حالی است که خیابان اصلی در حال سوختن است.”

دور دیگری از PPP در حال بررسی است ، با تغییراتی برای تشویق استفاده بیشتر صاحبان مشاغل به عنوان بخشی از گفتگوهای محرک فعلی. سردرگمی در مورد شرایط برنامه های وام ، از جمله بخشش ، دلیل عدم استفاده از پول دور اول برنامه در بهار و تابستان عنوان شد.

مشاغل کوچک و متوسط ​​همچنان با اضطراب و ناامیدی مراقب واشنگتن برای یک معامله محرک احتمالی هستند.

“آماندا بالانتین ، مدیر اجرایی حمایت از مشاغل كوچك اصلی”: “مشاغل كوچك بسیار طولانی منتظر رفع نقص مورد نیاز بوده اند ، و پیامدهای تأخیر به معنای تأثیرگذاری صدها هزار بسته بر بازار كار و اقتصاد بوده است.” اتحاد خیابان ، در بیانیه ای گفت.

در حالی که مشاغل کوچک از بدترین وضعیت تعطیلی در کشور در بهار نسبت به شانس زنده ماندن خود خوشبین تر شده اند ، اما طبق نظرسنجی ها ، بسیاری همچنان نگران انجام کار کافی در میان اقدامات فاصله اجتماعی هستند.

“ما دیگر نمی توانیم این کار را انجام دهیم زیرا به محض اینکه بخش خرده فروشی کاهش یابد ، تأمین کنندگان خرده فروشان متضرر می شوند ، سپس صنعت املاک و مستغلات ضربه می خورد و سپس به صنعت بانکداری ضربه می زند و سپس شما یک شکست سیستماتیک در اقتصاد ، “دودسون گفت.

او می گوید استدلال محافظه کاران ، از جمله پرزیدنت ترامپ ، مبنی بر اینکه دولت محلی کمک های سو مدیریتی نکرده است ، و محرک های بیشتر فدرال به “ایالت های آبی” برمی گردد ، نکته ای که در مورد شهرداری ها به عنوان کلید رشد اقتصادی وجود دارد را از دست می دهند.

دولت محلی 17 درصد اقتصاد را تشکیل می دهد و این شامل خرید لباس فرم فوتبال برای مدارس گرفته تا ماشین های آتش نشانی و پروژه های فاضلاب است که چندین مشاغل کوچک را به کار می گیرد.

وی گفت: “این بخش عظیمی از اقتصاد است که در دهه گذشته سالانه 5 درصد رشد کرده است” ، و در حالی که وی اضافه کرد منصفانه است که در مورد اینکه آیا هزینه های عمومی بیش از حد افزایش یافته است بحث کنیم ، نتیجه یک توقف در محرک های بیشتری به کسب و کار کوچک فروش لباس فوتبال ضربه می زند و در اقتصاد موج می زند.