دوره آموزشی جامع سئو در 9 صوت – آموزش رایگان سئو 2021 + آزمون

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. این تگ، به این منظور به وجود آمد که شما بتوانید به هر سایتی لینک بدهید، بدون اینکه گوگل به شما شک کند که دارید تبادل لینک یا فروش لینک انجام می دهید. گوگل سرچ کنسول به انگلیسی Google Search Console که قبلا وبمستر تولز به انگلیسی Webmaster Tools نام داشت، ابزاری برای آنالیز وب سایت ها می باشد که توسط گوگل ارائه شده است. گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی خواهد کرد. یکی از بخش هایی که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد و صاحبین کسب و کار ها قرار گرفته ، یادگیری و آموزش سئو بصورت اختصاصی است که از این طریق می توانید هزینه های بالای سئو را تقریبا حذف کنید و خودتان به صورت اختصاصی اقدام به بهینه سازی و بهبود وضعیت وبسایت خود نمایید. جلسات آموزش که به صورت حضوری برگزار می کنیم معمولا به صورت خصوصی و برای یک یا نهایتا دو فرد به صورت همزمان ارائه می شود تا بازده بالاتری داشته باشد و مخاطب بتواند سوالات و ابهامات شخصی خود را مطرح کند و در هریک از سرفصل های سئو که علاقه بیشتری دارد مانور بیشتری دهیم.

در بسیاری از مطالب آموزش سئو این بخش را معمولا به شما آموزش نمی دهند و برای دریافت هزینه بیشتر تحت یک آموزش جدا دوره هایی را برگزار می کنند ، اما ما در چهارچوب همین مباحث اموزشی کار با سرچ کنسول و گوگل آنالیتیک را به شما آموزش می دهیم زیرا این ابزار ها نقش مهمی در تحلیل و آنالیز وضعیت وبسایت شما دارند. به دلیل اینکه آموزش لینکسازی در سئو و رتبه بندی بسیار مهم است معمولا دو جلسه فشرده برای این مبحث در نظر می گیریم و کاملا شما را توجیه می کنیم. در سوال قبلی من پیشنهاداتی را برای دوستانی که می خواهند آموزش سئو را شروع کنند، دادم. بسیاری از دوستان از ما سوال می کنند که آیا آموزش رایگان سئو سایت می تواند همه نکات لازم را به ما بیاموزد. در سئو بسیاری از موارد به عنوان زیرساخت و اساس محسوب می شوند. سعی ما در این است که همه موارد مربوط به این سرفصل طی یک جلسه کاملا فشرده برای شما تشریح شود. از مهم ترین سرفصل های آموزش سئو اختصاصی سایت ما ، توضیح دقیق 200 فاکتور گوگل برای رتبه بندی وبسایت هاست. اگر در رابطه با آموزش کامل سئو سایت موضوع خاصی هست که می خواهید در این مقاله قرار بگیرید و توضیحات بیشتری در مورد گفته شود، در بخش نظرات همین بخش سئو رایگان سایت برای ما ارسال کنید.

اکثرا نقشه سایت با فرمت XML می باشد. پس از این سرفصل شما توانمندی ایجاد وبسایت هایی بهینه با قابلیت تطبیق پذیری با موبایل را بدست خواهید آورد. فعالیت هایی شامل شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، آنالیز رقبا، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوای ارزشمند، برچسب گذاری و دسته بندی، لینک سازی داخلی و … اگر صفحات دیگر در سایت شما فقط پیوندهای داخلی از صفحات noindexed دارند ، این احتمال وجود دارد که Google آنها را پیدا نکند. حتما بارها و بارها این را شنیده اید که در اینترنت مطالب به راحتی کپی میشود و در سایتی دیگر قرار میگیرد. برای اینکه این ویژگی را به مطالب و محصولات خودتان اضافه کنید، چند مورد زیر را رعایت کنید. آموزش سئو در دسته افرادی که خودشان میخواهند سئو را انجام دهند و دسته ای که قصد برون سپاری را دارند به دلایل زیر اهمیت دارد. سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم. هرچند ماه یکبار گوگل این تکنیکهای کلاه سیاه را شناسایی کرده و سایتهایی که از این روش استفاده کردهاند را تنبیه خواهد کرد.

موضوعی که به آن اشاره کردم یکی از تکنیک های سئو و بهترین روش سئو سازی از طریق لینک سازی خارجی می باشد. این روش نیز بصورت اختصاصی و نسبت به جلسات حضوری کم هزینه تر خواهد بود. سئوبهینه هم به صورت اختصاصی و جلسات حضوری و هم به صورت آنلاین و همچنین با ارائه برخی از آموزش های رایگان شما را پشتیبانی می کند. شاید با خود بگویید که خوب سئو را به یک شرکت واگذار می کنیم! 2. قبل از قبول پروژه سئو چه چیزهایی را باید بررسی کنیم؟ اگر وب سایت شما کند تر از رقبایتان بوده، برای دستگاه های موبایل بهینه نیست و کار با آن موجب سردرگمی کاربران می شود، پس قطعا مواردی برای اصلاح در آن وجود دارد. تکنیک دیگری که قصد دارم در این قسمت از آموزش رایگان سئو سایت به آن اشاره کنم، موضوع لینک های داخلی به انگلیسی Internal links می باشد. لینک هایی که داخل یک وب سایت تعبیه می شوند برای گوگل حائز اهمیت است و در بخش سئوی داخلی باید به لینک هایی که درون سایت شما ساخته می شوند توجه کنید. وقتی شما داخل یک مقاله یا توضیحات محصول به صفحه خاصی از سایت خود، یا از سایت های خارجی به سایت خود لینک می دهید، یک کلمه ، جمله ، تصویر یا اصطلاح خاصی را لینک می کنید.