خواص خرچنگ (سینگو)

اگر چنین است، به جای درستی آمده اید. ما به کسانی اختصاص داده ایم که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد این صدف های متنوع و خوشمزه هستند و دستور العمل های جدید، تازه و خوشمزه را برای لذت بردن شما پیدا می کنند.

برای خرید خرچنگ (سینگو) از این سایت اینجا را کلیک کنید.

گرفتن این جانوران سخت پوست همه کاره ورزش ماست. تمیز کردن آنها مهارت ماست.

پختن آنها اشتیاق ماست. خوردن آنها روش زندگی ماست و به اشتراک گذاشتن دانش ما با شما لذت ماست!

این روزها آماده شدن، بیرون رفتن روی آب و گرفتن آنها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. همانطور که اقتصاد خانه‌ها را تکان می‌دهد، بسیاری از مردم به دنبال یافتن راه‌های بیشتری برای پر کردن فریزرهای خود بدون صرف پول زیاد هستند.

 در ضرب المثل قدیمی و به تعبیر خودمان حکمت زیادی وجود دارد که “به مردی ماهی بدهید تا یک روز بخورد. به انسان بیاموزید که خودش آنها را بگیرد و هرگز گرسنه نمی ماند!”

 

با این تشویق، نکات و تکنیک‌های مفیدی را به شما می‌دهیم که به شما می‌آموزد در مورد خرچنگ‌سازی تفریحی چه نکاتی را در نظر بگیرید. شما می توانید به تنهایی بیرون بروید و آنها را بگیرید. با انجام این کار در هزینه صرفه جویی می کنید و فصل به فصل فریزر خود را پر می کنید.

 

خرچنگ گرفتن

یک بار دوستی به ما گفت که تنها چیزی که او برای نگهداری در Dungeness نیاز دارد، داشتن چند دلار پای بوقلمون یا مرغ برای طعمه و مقداری پول بنزین برای قایق است. با طعمه‌گذاری گلدان‌ها و مجوز در جیب، می‌توانید ظرف چند هفته در فصل تعیین‌شده فریزر خود را پر از این سخت پوستان دیوانه کنید و یک سال بخورید! این تمام چیزی بود که نیاز داشتیم بشنویم. و راستش شما حتی به قایق هم نیاز ندارید. پرتاب یک گلدان به بیرون روی یک اسکله باید به همان اندازه کار کند و به همان اندازه پاداش باشد! و ما نمی توانیم بیان کنیم که چقدر برای کل خانواده درگیر شدن نیز لذت بخش است!

 

بنابراین، اگر به دنبال “چگونه” هستید …

 

چگونه آنها را بگیریم!…

چگونه آنها را تمیز کنیم!…

چگونه آنها را بپزیم!…و/یا…

چگونه آنها را بخوریم!

 

همه آنچه را که باید بدانید را در اینجا پیدا خواهید کرد. ما با تصاویر و ویدیوها نشان خواهیم داد، بنابراین وقتی خودتان این کارها را انجام می دهید، ممکن است در کوتاه ترین زمان ممکن حرفه ای شوید. می‌توانید «چگونه» را در نوار پیمایش در بالای صفحه پیدا کنید…

 

 

Crab-O-Licious.com دیگر چیست؟

چه چیز دیگری در این سایت وجود دارد؟ خوشحالم که پرسیدی! اگرچه بیش از 4000 گونه مختلف از این صدف وجود دارد، اما در اینجا اطلاعاتی در مورد انواع مختلف خرچنگی که می توان از سواحل اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام در ایالات متحده صید و خورد کرد، پیدا خواهید کرد.