جیمی دیمون به کارمندان JPMorgan می گوید تا نتایج نهایی انتخابات “صبر و استقامت” داشته باشند

جیمی دیمون ، مدیر عامل ، JP Morgan Chase ، در اجلاس نوآوری مدیرعامل میز گرد تجارت ، 6 دسامبر 2018

جانوی بوجوانی | CNBC

جیمی دیمون مدیر عامل JPMorgan Chase به کارمندان گفت که آنها باید به روند انتخابات ایالات متحده ایمان داشته باشند و صبر کنند تا در انتظار تعیین نهایی باشند.

دیمون روز چهارشنبه در یادداشتی خطاب به همه کارمندان ایالات متحده با عنوان “انتخابات ایالات متحده” گفت: “در حالی که نظرات قاطع و شور و شوق عظیم ویژگی این انتخابات ایالات متحده است ، اما مسئولیت هر یک از ما این است که به روند دموکراتیک احترام بگذاریم و در نهایت به نتیجه آن احترام بگذاریم.” به روز رسانی.”

دیمون با بیان اینکه “ما باید به سیستم های انتخاباتی و قضایی خود ایمان داشته باشیم و صبر و تحمل داشته باشیم تا در انتظار تعیین نهایی باشیم” ، افزود: “پس از مشخص شدن نتیجه نهایی ، با هم باید برای رفع چالش های ملت خود پیش برویم.”

صبح روز پس از رأی گیری که در یک رقابت داغ که با رکورد مشارکت همراه بود ، به نتیجه رسید ، آراots هنوز در تعدادی از ایالت های میدان نبرد مورد بررسی قرار می گیرند. در حالی که رئیس جمهور ترامپ اوایل روز چهارشنبه به دروغ ادعا کرد که در مسابقه برنده شده است ، NBC News هنوز نتایج انتخابات ریاست جمهوری را پیش بینی نکرده است.

یادداشت کامل:

پیام جیمی دیمون

همکاران عزیز،

همانطور که منتظر نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری ، کنگره و سایر ایالت ها و انتخابات محلی هستیم ، باید به سیستم های انتخاباتی و قضایی خود ایمان داشته باشیم و صبر و تحمل صبر را در انتظار تعیین نهایی داشته باشیم.

مثل همیشه ، ما به شدت به فکر رفاه حال کارمندان خود هستیم. اگر نگرانی دارید لطفا با مدیر خود ، برنامه کمک به کارمندان یا امنیت جهانی تماس بگیرید.

من به آمریکا ، آینده آن و نقشی که همه ما می توانیم در رشد رشد سالم و ایجاد یک جامعه فراگیر داشته باشیم ، اعتقاد دارم. فرقی نمی کند نتیجه ، JPMorgan Chase به همکاری با رهبران دولت از هر دو حزب برای پشتیبانی حیاتی از جوامع و پیشبرد سیاست هایی که این کشور را به یک کشور بهتر تبدیل می کنند ، ادامه خواهد داد.

هنگامی که نتیجه نهایی مشخص شد ، باید با هم حرکت کنیم تا چالش های کشورمان را برطرف کنیم. در حالی که من اعتقاد عمیق و پایداری به ایالات متحده آمریکا دارم ، ما حق الهی برای موفقیت نداریم. بگذارید همه ما برای تقویت اتحاد استثنایی خود آنچه در توان داریم انجام دهیم