جراحی ژنیکوماستی یا عمل کوچک کردن سینه آقایان

بزرگ شدن خوش خیم پستان ( ژنیکوماستی) در دوره بلوغ تقریبا در ۶۵% درصد پسران رخ میدهد. ژنیکوماستی یا همان بزرگی خوش خیم سینه در مردان عارضه یا است که می تواند در سنین مختلف برای آقایان به وجود آید. قبل از اینکه برای کوچک کردن سینه در آقایان اقدام شود، جلسات مشاور توسط جراح برگزار می شود. بیمار باید تمام تست های اجباری قبل از عمل را انجام داده و به نتایج را به اطلاع پزشک برساند. اگر شما هم دچار عارضه هستید نگران نباشید ما در این مقاله سعی داریم پاسخ تمام پرسش های شما رو به صورت مختصر و مفید به شما بدهیم. حضور در جلسات مشاوره قبل از عمل ژنیکوماستی کمک بزرگی به کاهش استرس و حاصل کردن اطمینان جهت انجام عمل کوچک کردن سینه برای فرد متقاضی خواهد داشت. حدود ۴۰% از بیماران به جراحی نیاز پیدا کردند. جراح و وضعیت جسمی و سلامت بیماران ارزیابی کرده و آزمایشات و تست های تشخیصی لازم را تجویز می نماید. فرد متقاضی باید سن رشد را رد کرده باشد و سینه های ایشان به رشد کامل رسیده باشد. از نظر ظاهری بزرگ بودن سینه در آقایان تصویر ناخوشایندی را ایجاد می کند که موجب تمسخر و یا جلب توجه توسط سایر افراد خواهد شد.

اگر به هر دلیل در مردان میزان هورمون استروژن نسبت به تستوسترون زیاد شود، رشد غیرطبیعی پستان ها در مردان را شاهد خواهیم بود. 1 تا 2 قاشق زردچوبه را با آب مخلوط کرده و بعد از 10 دقیقه بنوشید. همچنین باید از لحاظ بدنی سالم باشد. همچنین یکی از راههای مؤثر برای کاهش وزن، دویدن است. برخی از اوقات نیاز است تا توده ای از سینه برداشته شود. مصرف برخی گیاهان چربیسوز، رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش ، هم در تنظیم سطح هورمون تستوسترون در مردان موثر است و هم سبب کاهش وزن در آنها میشود که در نهایت به رفع عارضه ژنیکوماستی کمک خواهد کرد. استاد معارفی تاکید میکنند که مصرف غذاهایی مانند مرغ، چای، فستفود، غذاهای رستورانی، ترشیجات کارخانهای و سرکه، مصرف بیش از اندازه برنج و استفاده از میوههای گلخانهای سبب افزایش بلغم در خلط ثانویه بدن میشود. داشتن پستان های بزرگ و برجسته یکی از مشکلاتی است موجب ناراحتی و آزرده خاطری در آقایان می شود. تقریبا در بافت پستان طبیعی مرد بالغ بافت لوبولار وجود ندارد. نه. خطر ابتلا به سرطان سینه ربطی به این ندارد که یک مرد در حال حاضر یا در مقطعی از زندگی خود دچار بزرگی سینه مردانه هست یا بوده باشد.

در این مطالعه میزان کوچک شدن ژنیکوماستی در هر دو گروه دریافت کننده گان داروهای ضد استروژن نسبت به هیچ درمانی, به صورت معنی داری بیشتر بود. دریافت کرده اند. و برای ۱۳ نفر نیز هیچ داروئی تجویز نشد. برخی از آقایان با توجه به وضعیت ژنتیکی که دارند خیلی زود دچار بزرگی سینه می شوند که این عامل با افزایش سن و اضافه وزن نیز می شود، و به طور قطع هیچ درمانی نمی تواند مانع از بزرگ شدن سینه ها به صورت وراثتی گردد، اما با تشخیص به موقع این عارضه میتوان از رشد بیش از اندازه آن جلوگیری نمود و با کنترل وزن و جراحی به موقع مانع از ایجاد نا زیبایی های ظاهری شد . بعد از انجام جراحی فرد باید تا ۲ هفته از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان خودداری کند. به خصوص که این روزها داشتن اندام زیبا و متناسب که برجستگی های عضلانی در قسمت های مختلف بدن داشته باشد، از مهمترین دغدغه های آقایان می باشد، که اهمیت ویژه ای به آن داده می شود و چه بسا بسیاری از افراد برای رسیدن به اندام ایده آل هزینه های بسیار زیادی می نمایند. استفاده از مواد مخدر در کنار عوارض دیگری که برای مغز و بدن دارد می تواند نقش موثری برای ابتلا به ژنتیکوماستی باشد.

از این دلایل می توان رشد غدد پستانی، افزایش سن و نا منظم بودن ترشح هورمون ها را نام برد. با انجام منظم این گونه ورزشها میتوانید مشکل سینههای شل و ول و زنانه را حل کنید. این جراحی معمولا از اطراف گوش آغاز می شود و در آن جراح تلاش می کند پوست اضافی را بردارد و بر روی لایه های عمیق تر پوست و عضلات کار کند. مشمولان نظام وظیفه در برخی از شرایط جسمی یا روانی قادر به انجام خدمت نیستند. و از این نظر raloxifen بر tamoxifenبرتری داشت. به وزن مناسب و مورد نظر خود برسید تا متناسب با وزن شما توده های چربی خارج شود. شاید این مسئله خیلی بی ربط نسبت به بزرگی سینه در آقایان به نظر برسد ولی با کشیدن سیگار خونرسانی به بافت های بدن دچار اختلال می شود و بافت ها به خوبی کلاژن سازی نمی کنند و با توجه به اینکه بافت سینه ها نسبت به سایر قسمت های بدن حساس تر است، زودتر تحت تاثیر این مسئله قرار گرفته و دچار بزرگی و چاقی در این ناحیه می گردد .

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد عمل ژنیکوماستی در بیمارستان میلاد لطفا به بازدید از وب سایت ما.