جاش براون و دوستانش به شما می گویند که چه چیزی در کتاب جدید سرمایه گذاری دارند

در 23 سالی که به عنوان خبرنگار سهام در هوا برای CNBC مشغول به کار هستم ، افراد زیادی از من افراد غریبه س questionsال کرده اند ، اما اکثر آنها در برخی از انواع “به نظر شما چه اتفاقی برای بازارها می افتد؟”

نکته قابل توجه این است که تقریباً هیچ کس (خوب ، شاید از هر صد نفر) هرگز س askالی را مطرح نکرده است که من به عنوان مهمترین سال در نظر بگیرم: “باب تو چه چیزی داری؟”

جاش براون نیز همین مشکل را داشته است. براون ، یک مدیر موفق پول ، مدیر اجرایی Ritholtz Wealth Management و همکار در CNBC ، در معرفی کتاب جدید خود “چگونه پول خود را سرمایه گذاری کنم: کارشناسان مالی نشان می دهند که چگونه پس انداز می کنند ، هزینه می کنند و سرمایه گذاری می کنند” یادداشت می کند که او نیز مدت طولانی در تلویزیون بوده است (9 و نیم سال) ، “و در تمام آن مدت ، هیچ کس هرگز از من نپرسیده است که با پول خود چه کار می کنم. حتی یک نفر”.

وای. این حتی از یک در صد بدتر است.

پس از نوشتن مطلبی با عنوان “چگونه پول خود را سرمایه گذاری کنم” در وبلاگ Reformed Broker ، دوست او برایان پورتنوی ، بنیانگذار سکوی سلامتی مالی Shaping Wealth ، به او نزدیک شد و یک ایده ساده شکل گرفت: بیایید به مشاوران مالی برویم که از آنها احترام می گذاریم و از آنها می خواهیم آنها همین سوال را دارند

نبوغ و بدین ترتیب “How I Invest my Money” متولد شد.

بارها و بارها ، مضامین مشترکی در مورد ثروت هر شخص وجود دارد: بدهی کم ، صرفه جویی ، انزجار از خرید کالاهای لوکس ، سرمایه گذاری شاخص ، برنامه های کالج 529 ، IRA های Roth و Simple ، کمک خیرخواهانه ، کمک منظم به پس انداز بازنشستگی (بیشترین کمک 10٪ یا بیشتر از درآمد آنها).

در اینجا مضامین تکراری وجود دارد:

بسیاری از متخصصان سرمایه گذاری عاشق سرمایه گذاری نیستند.

درسته. اکثر آنها فقط آن را وسیله ای برای رسیدن به هدف می دانند. کریستین بنز ، مدیر امور مالی شخصی مورنینگ استار: “من فهمیدم که آنچه من علاقه زیادی به آن دارم سرمایه گذاران هستند و اکثر آنها نیز علاقه زیادی به سرمایه گذاری ندارند. بلکه آنها سرمایه گذاری ها را به عنوان وسیله ای برای رسیدن به هدف می دانند – راهی برای کمک به هزینه دانشگاه برای فرزندانشان یا یافتن امنیت مالی در زمان بازنشستگی. “

بسیاری از متخصصان سرمایه گذاری که استخدام کنندگان سهام را به کار می گیرند ، پول خود را در صندوق های انفعالی سرمایه گذاری می کنند.

برایان پورتنوی: “تقریباً همه ما تقریباً در تمام اوقات باید صاحب وجوه شاخص بتا سهام و اوراق قرضه (یا ETF) باشیم ، به آنها به نسبت معقول اختصاص دهیم و سپس زندگی را ادامه دهیم.”

مورگان هوسل ، نویسنده عالی در زمینه سرمایه گذاری و شریک صندوق مشارکت: “برای اکثر سرمایه گذاران ، متوسط ​​هزینه دلار به یک صندوق شاخص کم هزینه بالاترین احتمال موفقیت در دراز مدت را ایجاد می کند.”

پرت تول ، بنیانگذار شاخص های زندگی + آزادی: “در بیشتر موارد ، من کمترین ابزار نگهداری ممکن مانند ETF و صندوق های سرمایه گذاری شاخص را در اختیار دارم. من در این بازی پوستی دارم: بازارهای نوظهور آزادتر از حد فوق العاده اضافه وزن دارم ETF بر اساس فهرست خودم است. “

تلاش بی وقفه برای غلبه بر بازارها طاقت فرسا است و ارزش آن را ندارد.

اشبی دانیلز ، مدیریت ثروت Shorebridge: “اگر اهداف ما نیاز به شکست بازار دارند ، من معتقدم که ما باید اهداف خود را اصلاح کنیم و نه اینکه بخواهیم کاری را انجام دهیم که سایر خطرات را به همراه داشته باشد. بازده بازار باید به اندازه کافی برای نیازهای ما مناسب باشد.”

بسیاری از متخصصان سرمایه گذاری با مشتریان خود سرمایه گذاری نمی کنند.

مورگان هوسل: “طبق گفته مورنینگ استار ، نیمی از مدیران سبد سهام صندوق های سرمایه گذاری مشترک ایالات متحده یک درصد از پول خود را در صندوق های خود سرمایه گذاری نمی کنند.”

تد سایدس ، بنیانگذار Capital Allocators LLC: “در طول مدت مدیریت من در پرتفوی صندوق های تامینی ، من در محدوده آنچه می توانستم داشته باشم محدود شدم و بیشتر سرمایه خود را در کنار مشتریانم سرمایه گذاری کردم. این سرمایه گذاری ها برای من بسیار بهینه نبودند. صندوق های تامینی به طور کلی مالیات ناکارآمد هستند و خطر کمتری نسبت به آنچه می خواستم بپذیرم. “

این در مورد چیدن سهام نیست: این در مورد پس انداز است.

مورگان هوسل: “این بیشتر مسئله این است که انتظارات خود را تحت کنترل داشته باشید و زیر توان خود زندگی کنید. استقلال ، در هر سطح درآمد ، ناشی از میزان پس انداز شماست.”

اشبی دانیلز: “این انتخاب صندوق یا تصمیم مهم دیگری نخواهد بود که موفقیت ما را تعیین کند. این توانایی ما خواهد بود که بسیار کمتر از توان خود زندگی کنیم.”

و پیگیری آنچه که شما صرف می کنید.

کارولین مک کلاهان ، بنیانگذار شرکای برنامه ریزی زندگی: “من فهمیدم مهمترین عامل تعیین کننده استقلال مالی این نیست که چه مقدار پس انداز می کنید – بلکه میزان هزینه شماست.”

همه آنها صاحب خانه خود هستند.

جوشوا براون: “عمده دارایی من در خانه من است ، بدون وام.”

جوشوا راجرز: “از نظر من ، املاک و مستغلات دومین روش قابل اعتماد برای ایجاد ثروت در طولانی مدت است

و بزرگترین سرمایه گذاری آنها معمولاً تجارت شخصی آنهاست.

جوشوا راجرز ، مدیرعامل Arete Wealth: “بزرگترین دارایی و بزرگترین سرمایه من تنها تجارت شخصی من است.”

آنها خیلی چیزهای گران قیمت نمی خرند.

اشبی دانیلز: “من معتقدم که افراط و تفریط های معمول معمولاً زندگی را پیچیده تر می کنند تا اینکه زندگی را راضی تر کنند. همانطور که آنها می گویند ، من هرگز نمی خواهم چیزهایی که متعلق به من است متعلق به خودم شوند. من هرگز به ساعتهای گران قیمت ، اتومبیل های پیشرفته ، داشتن بزرگترین خانه یا هر چیز دیگری مانند آن ، بنابراین من مطمئن هستم که راحت تر از دیگران می توانم با این ایده کنار بیایم. “

آنها بدهی زیادی را دوست ندارند.

اشبی دانیلز: “ما طرفدار بدهی نیستیم و تقریباً برای همه چیز ، از جمله اتومبیل ، پول نقد می پردازیم.”

آنها نگران چند نکته اساسی نیستند.

اشبی دانیلز: “من معتقدم تلاش برای جلب چند نقطه مبنای اضافی برای سرمایه گذار معمولی خیابان اصلی ، از جمله خودم ، اتلاف وقت است.”

کمتر روی هزینه ها و بیشتر روی مالیات تمرکز کنید.

جوشوا راجرز: “کمتر در مورد هزینه های مربوط به سرمایه گذاری و بیشتر در مورد مالیات نگران باشیدs مالیات باعث کاهش سرمایه گذاری شما در حدود 20٪ – 35٪ می شود. هزینه ها هرگز حتی در فاحش ترین موارد از 5٪ فراتر نمی رود. “

خیلی ها فقیر بودند. پول همیشه یک مشکل بود.

تد سایدس: “پول زیاد نبود و پدرم با وجود برداشت های جوانی من باعث نگرانی بود.”

Lazetta Rainey Braxton ، مدیر عامل شرکت 2050 Wealth Partners: “با رشد ، پول کم بود و سرمایه گذاری های مالی وجود نداشت.”

اکنون تأکید زیادی بر سرگرم کردن وجود دارد.

جاش براون: “من باید تعادل خود را در مورد نیاز برای پس انداختن پول برای بچه هایم در بزرگسالی حفظ کنم و تمایل به انجام کارهایی مانند تعطیلات خانوادگی برای آنها دارم.”

دبی فریمن ، مدیر برنامه ریزی مالی مشاوران مالی Peak: “آخرین م savلفه پس انداز و عادت های سرمایه گذاری مورد علاقه مطلق من است. این واریز ماهیانه من به یک حساب پس انداز آنلاین است که منحصراً برای یک تعطیلات رویایی هنگامی که 40 ساله می شوم.”

بیشتر آنها سعی می کنند ساده باشند.

اشبی دانیلز: “ما سه هدف اصلی مالی داریم:

1. آماده شدن برای بازنشستگی

2. برای دو پسر ما هزینه دانشگاه را بپردازید ، و

3. برای زندگی چه اتفاقی بیفتد. “

و در آخر ، توجه زیادی به مشاوران مالی نکنید. اگر آنها بسیار باهوش هستند ، چرا همه آنها ثروتمند نیستند؟

جوشوا راجرز: “این یک واقعیت اذعان شده در تجارت است که حداقل 75٪ مشاوران مالی حرفه ای کفشدوزک هایی هستند که فرزندانشان کفش ندارند. وال استریت تنها مکانی است که افراد با یک تویوتا کمری رانندگی می کنند به افراد دارای Bentleys در مورد نحوه مدیریت خود توصیه می کنند. پول “

صبر کنید – یک فکر دیگر. مهمترین سرمایه گذاری سهام نیست ، شما هستید.

Lazetta Rainey Braxton: “اولین سرمایه گذاری من در من بود.”

جوشوا براون و برایان پورتنوی ، سردبیر ، “چگونه من پول خود را سرمایه گذاری می کنم: کارشناسان مالی نشان می دهند که چگونه آنها پس انداز می کنند ، هزینه می کنند و سرمایه گذاری می کنند.” خانه Harriman ، 2020