جاده سنگلاخ Nextdoor برای رفتن به عمومی

Nextdoor یک برنامه محلی برای رسانه های اجتماعی است که به عنوان یک صفحه پیام دیجیتالی عمومی برای محله هایی عمل می کند که کاربران می توانند مبلمان بفروشند ، رویدادها را سازماندهی کرده و همسایگان را از خطر آگاه کنند.

به گفته برج سنسور ، در یک سال گذشته ، کاربران فعال ماهانه در Nextdoor 20 درصد رشد کردند. این بستر را برای همسایگان و آژانس های عمومی فراهم کرده است تا اطلاعات مفید و مهم را در طی همه گیری گسترش دهند.

اما این برنامه ، همراه با برنامه های متمرکز بر جرم و جنایت مانند Citizen و Amazon Ring’s Neighbours ، سال ها مورد بررسی دقیق قرار گرفته است زیرا به اندازه کافی برای مهار نژادپرستی رایج در این سیستم اقدام نکرده است.

برخلاف Citizen and Neighburs ، Nextdoor چیزی فراتر از یک برنامه مبارزه با جرم است. این به مشاغل کوچک کمک می کند تا به مشتریان محلی خود متصل شوند و با ارسال آگهی های تجاری رایگان ، مشتریان جدیدی به دست آورند. خبرگزاری های محلی که سالهاست در حال کاهش هستند ، با استفاده از این بستر ، مقالات مرتبط با جامعه خود را به مخاطبان محلی بیشتری برسانند. اما شهرت آن به عنوان ابزاری برای ایمنی عمومی انتقاداتی را به دنبال داشته است.

در حالی که نکسددور به دنبال مراجعه به احتمال زیاد عمومی است ، سرمایه گذاران و اعضای جامعه به طور یکسان از نکسددور می خواهند برای پاکسازی نژادپرستی در سیستم عامل خود کارهای بیشتری انجام دهد تا قسمت های خوب بتوانند از این طریق جلوه کنند.