تسلا ، درخت دلار ، کارناوال ، بهترین خرید و موارد دیگر

یک فروشنده سبد خرید Best Buy را در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا حمل می کند.

گتی ایماژ

از شرکتهایی که در معاملات ظهر تیتر اصلی می زنند ، بازدید کنید.

خطوط هوایی آمریكا ، یونایتد ایرلاینز ، كارناوال – سهام شركت های هواپیمایی و سفرهای دریایی در روز سه شنبه با افزایش سهام مرتبط با بهبود اقتصادی پس از یك سری اعلامیه های مثبت واكسن ، افزایش یافت. سهام آمریكا و یونایتد هر دو بیش از 9٪ جهش كردند ، در حالی كه كارناوال با 11.3٪ سود راهی سهام كروز شد.

تسلا – با ادامه حمایت از سرمایه گذاران سهام ، سهام شرکت خودروهای الکتریکی با جهش 6.4٪ به رکورد بالایی دست یافت. این اقدام برای اولین بار که ثبت شده بود ، محدودیت بازار تسلا را به بالای 500 میلیارد دلار رساند. سهام امسال بیش از 550 درصد سود کسب کرده است.

بهترین خرید – سهام هدیه بهترین خرید 7 درصد کاهش یافت ، زیرا خرده فروش از هزین higher حمل و نقل بیشتر ، چالش های موجودی کالا و فروش تعطیلات با حاشیه پایین ، هشدارهایی را در مغازه ها ایجاد کرد. Best Buy همچنین به دلیل عدم اطمینان از بیماری همه گیر ، از ارائه راهنمایی برای سه ماهه چهارم خودداری کرد. این شرکت در میان فروش شدید آنلاین در سه ماهه سوم ، درآمد بهتر از حد انتظار را گزارش کرد.

Dollar Tree – سهام خرده فروش تخفیف در پشت نتایج سه ماهه 14.1٪ جهش کرد که انتظارات تحلیلگران را از بین برد. Dollar Tree سود سه ماهه سوم را 1.39 دلار به ازای هر سهم از درآمد 6.18 میلیارد دلار اعلام کرد. تحلیلگران نظرسنجی شده توسط FactSet انتظار داشتند که سود هر سهم 1.15 دلار به ازای درآمد 6.13 میلیارد دلاری باشد. فروش فروشگاه های مشابه برای این شرکت نسبت به سال گذشته 5.1 درصد افزایش داشته و از پیش بینی 4.7 درصدی فراتر رفته است.

Hormel Foods – سهام شرکت مواد غذایی 5.6٪ از دست داده است زیرا در نتایج سه ماهه خود در خط بالا و پایین نیست. هورمل درآمد 43 سنت از هر سهم از درآمد 2.42 میلیارد دلار را گزارش کرد. به گزارش Refinitiv ، تحلیلگران انتظار داشتند 44 سنت درآمد 2.59 میلیارد دلاری داشته باشد.

Abercrombie & Fitch – سهام Abercrombie پس از اعلام خروج زودهنگام شرکت از چهار مکان اصلی اروپا ، 1.2٪ سقوط کرد. این شرکت گفت که این اقدام بخشی از برنامه “تغییر موقعیت از مکان های شاخص و بزرگتر با قالب بزرگتر و وابسته به گردشگر به فروشگاه های کوچکتر و مجهز به همه چیز است که مشتریان محلی را تهیه می کنند”.

Ambarella – سهام نیمه هادی پس از آنکه Ambarella در گزارش سه ماهه سوم خود انتظارات وال استریت را شکست ، 15.3٪ جهش کرد. این شرکت 9 سنت درآمد تعدیل شده برای هر سهم و 56.1 میلیون دلار درآمد گزارش کرده است. تحلیلگران بررسی شده توسط FactSet به دنبال 5 سنت برای هر سهم و 54.1 میلیون دلار درآمد بودند. راهنمایی سه ماهه چهارم نیز فراتر از حد انتظار بود.

Medtronic – سهام Medtronic به دنبال درآمد بهتر از حد انتظار 2.8٪ ظاهر شد. طبق گزارش Refinitiv ، شرکت فناوری پزشکی درآمد 1.02 دلار برای هر سهم را اعلام کرد که بیش از 80 سنت برای هر سهم است. درآمد 7.65 میلیارد دلار بیشتر از پیش بینی 7.1 میلیارد دلار بود.

Urban Outfitters – با وجود نتایج سه ماهه بیش از انتظار تحلیلگران ، سهام Urban Outfitters 4.8٪ کاهش یافت. به گزارش Refinitiv ، خرده فروش پوشاک سود سه ماهه 78 سنت به ازای هر سهم را اعلام کرد و برآورد اجماع 45 درصدی را شکست داد. درآمد آن نیز بالاتر از پیش بینی ها بود.

– با گزارش از Pippa Stevens ، Yun Li و Jesse Pound.