به شما کمک می کند Wi-Fi بد خود را برطرف کنید

من چند روز پیش سیستم مش ویندوز 599 دلاری Eero Pro 6 آمازون را راه اندازی کردم و قبلاً متوجه پیشرفت چشمگیر Wi-Fi در خانه شده ام.

اگر می دانید هزینه اینترنت سریع را پرداخت می کنید اما احساس می کنید Wi-Fi در خانه شما کند است یا مناطقی از خانه شما وجود دارد که نمی توانید فیلم ها یا گپ ویدیویی را در آن جریان پخش کنید ، ممکن است بخواهید شبکه مش را امتحان کنید. Wi-Fi در حال حاضر مهم است ، زیرا افراد زیادی در اتاقهای مختلف خانه مشغول کار یا کلاس هستند.

به زبان ساده ، شبکه های مش متعدد روترهای بی سیم را در اطراف خانه شما قرار می دهند تا مساحت بیشتری را پوشش دهند. این کار بهتر از اکستندر Wi-Fi ارزان قیمت است.

مدل جدید Eero آمازون از آخرین استانداردهای Wi-Fi 6 پشتیبانی می کند ، بنابراین می توانید ابزارهای بیشتری را بدون تداخل بیشتر به Wi-Fi متصل کنید. همچنین آنتن دهی بهتری نسبت به نسل گذشته Eero 5 دارد که من قبل از راه اندازی Eero Pro 6 از آن استفاده می کردم.

در اینجا آنچه شما باید در مورد آن بدانید آورده شده است.

چه خوب است

Eero Pro 6 همانند سایر محصولات Eero بسیار آسان تنظیم می شود. شما فقط یک هاب را به مودم ارائه شده توسط شرکت کابل خود متصل می کنید و سپس با استفاده از یک برنامه ، دو مورد دیگر را در قسمت های مختلف خانه خود اضافه می کنید. این کار تمام کارهای پایه را در پس زمینه انجام می دهد تا دیگر نگران نباشید که هر واحد با یکدیگر صحبت کنند. من در حدود 10 دقیقه سیستم جدید را راه اندازی کردم.

من هزینه اینترنت بسیار سریع و یک گیگابایتی را پرداخت می کنم اما به طور معمول ، سرعت Wi-Fi را دریافت می کنم که حدود 90٪ کندتر از آن است. من در یک خانه قدیمی با دیوارهای گچی زندگی می کنم که واقعاً سیگنال Wi-Fi را بهم می ریزد ، حتی در مکان هایی که فقط چند اتاق با روتر من فاصله دارد.

Eero Pro 6 سرعت من را در اطراف خانه دو یا چهار برابر کرده است ، بسته به اتاقی که در آن هستم ، آنها را از هرجای دیگر حدود 100 مگابیت در ثانیه تا 700 مگابیت در ثانیه افزایش می دهد. این بدان معناست که اکنون می توانم خدمات بازی مانند Google Stadia را در اتاق نشیمن خود پخش کنم ، جایی که قبلاً نمی توانستم ، یا فیلم ها و برنامه ها را خیلی سریع در خانه بارگیری کنم. و این بدان معنی است که سرعت کافی برای من و همسرم برای انجام همزمان چندین جریان ویدئو وجود دارد.

من هنوز مشکلی در رابطه با قطع ارتباطات نداشته ام ، همانطور که گاهی اوقات با Eero 5 معمولی و رقیب آن Google Wi-Fi روبرو می شدم ، زیرا آنها قدرت کافی برای پوشش کل خانه من را نداشتند.

من کودکان به اندازه کافی بزرگ برای استفاده از این ویژگی ندارم ، اما Eero به شما امکان می دهد افراد مختلفی را در خانه خود مدیریت کنید و خدمات را مسدود کنید. بنابراین ، ممکن است بچه های شما بعد از مدت زمان مشخصی نتوانند از FaceTime استفاده کنند یا از برخی وب سایت هایی که به نظر شما نامناسب هستند بازدید کنند.

Eero 6 معمولی ، که من آزمایش نکرده ام ، به همین ترتیب کار می کند اما به اندازه آنتن قوی نیست و از سرعت بیشتری که برای شرکت کابل خود پرداخت می کنم پشتیبانی نمی کند. اما اگر در خانه کوچکتری زندگی می کنید یا هزینه اینترنت گیگابایت را پرداخت نمی کنید ، ممکن است جایگزین خوبی برای مدل Pro باشد.

چه بد است

Eero Pro 6 گران است. این جمعه سیاه با قیمت 479 دلار در معرض فروش است اما در غیر این صورت 599 دلار قیمت دارد. این بیش از دو برابر هزینه Eero 6 معمولی است. بنابراین ، فقط اگر آن را برای اینترنت بسیار سریع (حداقل 500 مگابیت در ثانیه) پرداخت می کنید و باید تا 6000 فوت مربع آن را بپردازید ، آن را خریداری کنید.

این مسخره تر است ، اما کاش یکی از نقاط دسترسی پورت اترنت بیشتری داشت. فقط دو تا وجود دارد. در صورت اتصال به سیم ، همیشه اتصال سریع تری خواهید داشت. بهترین کار برای کنسول های بازی است که به سریعترین اتصال ممکن نیاز دارید ، یا برای چیزهایی که به طور مداوم از جمله هاب های نور هوشمند یا رایانه محل کارتان متصل هستند. من یک سوئیچ اضافی دارم که برای حل این مشکل و گسترش تعداد جک های اترنت به پشت Eero متصل می شوم ، اما این چیزی است که افرادی که به اتصالات سیمی اهمیت می دهند باید بدانند.

گاهی اوقات تلفن یا رایانه لوحی یا لپ تاپ شما به دورترین نقطه اتصال Eero متصل می شود. من طی یک تماس تلفنی سریع از نیک ویور از بنیانگذار و مدیرعامل Eero در این مورد س askedال کردم

وی توضیح داد که Eero تصمیم نمی گیرد که به کدام ابزار متصل شود و درعوض ، دستگاه مشتری ، مانند iPhone یا رایانه لوحی شما است که تصمیم می گیرد از کدام نقطه اتصال استفاده کند. بعضی اوقات ، آن دستگاه به هر دلیلی به دورترین دستگاه متصل می شود. اما ویور به من گفت شما می توانید قابلیتی را بنام “فرمان باند” روشن کنید که گجت های شما را مجبور به استفاده از فرکانس 5 گیگاهرتز می کند ، در صورت وجود ، که می تواند به اتصال آن به نزدیکترین نقطه اتصال کمک کند. راه حل دیگری که پیدا کردم: Wi-Fi خود را خاموش کرده و دوباره روشن کنید. اما ویور هشدار داد که انجام این کار اغلب می تواند باعث قرار گرفتن یک دستگاه در لیست سیاه از Wi-Fi شود و شما را مجبور می کند رمز ورود خود را دوباره وارد کنید.

گیمرها و سایر علاقه مندان به رایانه که به تنظیمات خاص کیفیت خدمات یا QoS اهمیت می دهند ، هنوز آنها را در اینجا پیدا نمی کنند. کسانی که به شما اجازه می دهند برخی از دستگاه ها مانند کنسول بازی یا رایانه شخصی را نسبت به سایر دستگاهها اولویت دهید. اما ، ویور به من گفت كه بعضی اوقات افراد فراموش می كنند كه كنسول بازی با استفاده از تمام سرعت شبكه دارند و سپس تعجب می كنند كه چرا سایر ابزارها به كندی اجرا می شوند. بنابراین ، درعوض ، این هوشمندانه این پس زمینه را مدیریت می کند. اما Eero در حال آزمایش ویژگی است که کنترل بیشتری در بهینه سازی کنفرانس ویدیویی و بازی می دهد. به هر حال ، من بازی های زیادی بازی می کنم و هیچ مشکلی در مورد نحوه کار Eero ندارم ، بنابراین این مسئله برای من چیز بزرگی نیست.

سرانجام ، Eero خدمات اشتراک را با ویژگی های امنیتی اضافه به فروش می رساند. بسته هایی با قیمت 2.99 دلار در ماه یا 9.99 دلار در ماه وجود دارد که اگر یک سال تمام مشترک شوید از تخفیف برخوردار است و موارد اضافی مانند مدیریت رمز عبور و مسدود کردن تبلیغات را در اختیار شما قرار می دهد. این روش دیگری است که آمازون از این محصول درآمد کسب می کند. از آنجا که من هزینه آنها را پرداخت نمی کنم و نیازی به آنها ندارم ، خیلی آزارم نمی دهد ، اما از برخی افراد شنیده ام که می گویند برای اشتراک اعلان ها را در تلفن خود دیده اند. اگر به آنها نیازی ندارید ، آنها را کنار بگذارید.

آیا باید آن را بخرید؟

بله ، اگر برای اینترنت خانگی واقعاً گران هزینه می کنید و سرعت مورد انتظار خود را از طریق Wi-Fi به دست نمی آورید ، باید یک سیستم شبکه مش مانند Eero Pro 6 را در نظر بگیرید. من بیش از حد طرفدار محصولات Eero بوده ام سالها و مانند آخرین به روزرسانی ، که بسیاری از مشکلات پوششی که حتی با نسل آخر Eero 5 معمولی داشتم را برطرف کرد.

اما گران است و اگر هزینه اینترنت خیلی سریع را پرداخت نمی کنید ، مشکلی در پوشش ندارید یا نیازی نیست فضای زیادی را با Wi-Fi بپوشانید ، دیگر نیازی به آن ندارید.