بررسی تعداد واحد ها، متراژ و سایر مشخصات دیگر در پروژه نخل منطقه ۲۲

پروژه شمیم رحمت ۳ با نام پروژه نخل یکی از پروژه های احداثی در بلوار کوهک واقع در منطقه ۲۲ تهران است که به دلیل شرایط پیش فروش خوبی که دارد مورد توجه خریداران قرار گرفته است. هوای پاک، امکانات رفاهی کامل، آرامش و … را می توانید با سکونت در این منطقه تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا سایر خصوصیات و شرایط پیش فروش این برج را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

شرایط پیش فروش پروژه نخل

پیش فروش این پروژه به صورت یک واریزی اولیه، کسب امتیاز و سپس پرداخت اقساط انجام می شود که به دلیل شرایط پرداخت منصفانه شرایط چندان سختی را پیش روی خریدار قرار نمی دهد. قیمت این واحد ها به ازای متری ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده که برای محاسبه قیمت هر واحد می توانید این رقم را در متراژ درخواستی خود ضرب کنید.

فراموش نکنید که این قسمت تنها برای یک واحد خام است و پس از امتیاز بندی باید مبلغی را درجهت ضریب واحد خود نیز پرداخت کنید. معمولا در این پروژه ها واحد‌های طبقات بالاتر دارای ضریب بالاتر و در نتیجه قیمت بیشتری نیز خواهند بود.

تعداد واحد های احداثی در برج نخل

پروژه نخل به صورت ۴ بال طراحی شده که هر بال آن شامل ۲۶ طبقه می باشد. تعداد طبقاتی که به کاربری مسکونی اختصاص داده شده ۲۱ طبقه است و همچنین ۱ طبقه از ۲۶ طبقه را برای پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته اند.

نکته جالب توجه در مورد این پروژه این است که ۳ طبقه از آن به مغازه های تجاری اختصاص داده شده و از این حیث نیز برای ساکنین بسیار مثمر ثمر واقع شده است. در ۱۲ طبقه مسکونی برج نخل تعداد ۸ واحد قرار گرفته که اگر بخواهیم یک جمع بندی در مورد مجموع واحد های این پروژه داشته باشیم، به عدد ۹۰۰ واحد مسکونی خواهیم رسید.

امکانات پروژه نخل

امکانات مختلفی برای این پروژه در نظر گرفته شده که با وجود آن ها شرایط بسیار عالی برای ساکنین به وجود می آید. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سالن اجتماعات جهت برگزاری انواع مراسمات مذهبی و غیر مذهبی
  • احداث چندین سالن ورزشی مخصوص ساکنین
  • در نظر گرفتن استخر های مجهز به سونا و نیز جکوزی
  • ساخت مهد کودک برای کودکانی که مادران شاغل دارند.
  • احداث لابی بسیار مجهز و زیبا

 

منبع: https://jadvalyab.ir/blog/شرایط-پیش-فروش-و-پرداخت-پروژه-نخل-منطقه/