بانک هدف NII را به 84 میلیارد دلار افزایش می دهد

جیمی دیمون، رئیس و مدیر اجرایی JPMorgan Chase & Co، در طی یک مصاحبه تلویزیونی بلومبرگ در کنفرانس جهانی جی‌پی مورگان با بازده بالا و اهرم مالی در میامی، فلوریدا، ایالات متحده، در روز دوشنبه، 6 مارس 2023.

مارکو بلو | بلومبرگ | گتی ایماژ

جی پی مورگان چیس پس از تصاحب First Republic با میانجیگری دولت در اوایل این ماه، یک هدف کلیدی عملکرد را افزایش داد.

جی پی مورگان مستقر در نیویورک روز دوشنبه در اسلایدهایی برای ارائه سرمایه گذاران یک روزه گفت: این بانک در سال جاری حدود 84 میلیارد دلار درآمد خالص بهره خواهد داشت.

این 3 میلیارد دلار بیشتر از دستورالعمل ارائه شده در آوریل است. در آن زمان، جی پی مورگان چشم انداز درآمد خالص بهره خود را 7 میلیارد دلار افزایش داد، حرکتی که باعث شد تا سهام روز درآمد جی پی مورگان در 20 سال اخیر رشد کند.

این بانک افزود که “منابع عدم اطمینان” در مورد سپرده ها و اقتصاد می تواند بر پیش بینی آن تأثیر بگذارد. درآمد خالص بهره تفاوت بین آنچه بانک ها از وام ها و سرمایه گذاری ها به دست می آورند و آنچه به سپرده گذاران می پردازند است.

جی پی مورگان، بزرگترین بانک ایالات متحده از نظر دارایی، به عنوان یک ذینفع از آشوب اخیر بانکداری منطقه ای ظاهر شده است. این یکی از تنها بانک هایی بود که شاهد افزایش سپرده ها در سه ماهه اول بود زیرا مشتریان وحشت زده به دنبال امنیت در موسسات بزرگ بودند. سپس در حراج آخر هفته برای First Republic برنده شد، حرکتی که انتظار می رود درآمد را افزایش دهد و فشار خود را برای مشتریان ثروتمند افزایش دهد.

این بانک روز دوشنبه همچنین انتظار داشت که هزینه ها به 84.5 میلیارد دلار افزایش یابد، بدون تغییر نسبت به دستورالعمل قبلی، بدون احتساب 3.5 میلیارد دلار هزینه برای ادغام First Republic.

انتظار می رود جیمی دیمون، مدیرعامل قدیمی جی پی مورگان، امروز بعدازظهر در یک جلسه پرسش و پاسخ در روز سرمایه گذار صحبت کند.

احتمالاً از او در مورد مذاکرات سقف بدهی ایالات متحده و همچنین برنامه ریزی جانشینی پس از مدیر عامل رقیب جیمز گورمن سؤال خواهد شد. مورگان استنلی هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد ظرف یک سال از سمت خود کناره گیری کند.

این داستان در حال توسعه است. لطفا برای بهروزرسانی دوباره بررسی کنید.