انواع لوله کشی فاضلاب ساختمان

لوله مانیسمان میتواند فشار کاری بیشتری را نسبت به لوله درزدار مشابه خود از نظر سایز و متریال تحمل کند، و این به دلیل نبودن درز یا جوش در بدنه لوله است. به علت مقاومت بالایی که در برابر حرارت و تحمل فشار دارد و نسبت به ضربه مقاوم است، از آن در سیستمهای گرمایشی کف استفاده میشود. لوله هاي CPVC نسبت به حشره كش ها، قارچ كش ها و داروهاي ضد موريانه بسيار حساس بوده و موارد فوق اثرات مخربي را بر روي لوله هاي CPVC ايجاد ميكنند.

این لوله به دو دسته UPVC و CPVC تقسیم میشوند. اصولا پلیمرها به سه نوع تقسیم بندی می شوند. در این سیستم فاضلابی به دلیل وجود سوکت در لوله و اتصالات نیازی به استفاده از چسب و جوش نیست و از طرفی به دلیل نوع مواد اولیه و فرآیند تولید خاص، شکنندگی دیگر انواع لوله و اتصالات فاضلابی را ندارد و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار خارجی دارد. در ساخت لوله های مانسیمان هیچ گونه درز و جوشی وجود دارد به همین دلیل هم دارای مقاومت و فشار خیلی خوبی هستند. ️در صورتی که مواد مورد استفاده در ساخت این نوع از لوله ها دارای ناخالصی باشند ، این لوله ها در برابر سرما بسیار حساس و شکننده خواهند بود.

اتصالات متنوعی که از این نوع در بازار است، آن را تبدیل به یکی از محبوبترین لولهها در بازار جهانی کرده است. اولين پليمر مصنوعي با نام نيترات سلولز در سال ۱۸۶۲ كشف و در سال ۱۸۶۸ وارد بازار شد. بعد از آن، نایلون، پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی بوتیلن و پلیمرهای کریستال مایع به ترتیب روانه بازار شد. زماني كه جهان به راه صنعتي شدن گام نهاد نياز به ابزاري مقاوم ،شكل پذير با دوام و ارزان جهت مصارف گوناگون كاملا حس شد. لوله های فولادی کربنی در اشکال و اندازه های مختلف و در مناطق مختلف استفاده می شود، از زیرساخت ها، ابزارها، ساختمانها، پل ها، راه آهن ها، کشتی ها، خودروها گرفته تا ماشین آلات و لوله بدون درز صنعتی وسایل.

درتاسيسات لوله كشي ساختمان خوردگي ورسوب درلوله هاي فلزي خسارات ومشكلاتي را بوجود مي آورد .براي حل اين مشكل تاكنون تلاش هاي زيادي صورت گرفته است .استفاده ازآلياژهاي مختلف با پوشش گوناگون از راه حل هايي است كه تاكنون براي افزايش مقاومت فلزدر برابر خوردگي به كار رفته است بي آنكه هيچ يك پاسخي قطعي به مشكل بدهند . مصرف لوله های پلیمری در سالهاي اخير ، عدم وجود منابع و مراجع معتبر پاسخگو در اين زمينه ، تعدد كارخانه هاي توليد كننده اين نوع لوله ها ، تنوع جنس ، پايين بودن سطح آگاهي مصرف كنندگان يك نوع سردرگمي در مشتريان و مصرف كنندگان بوجود مي آورد .

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قیمت لوله بدون درز رده 40 اهواز لطفا به بازدید از وب سایت ما.