وایمو اقدامات فوری “ایمنی” کارمندان را برای کارمندان می فرستد ، در صورت نقض کارکنان ممکن است اخراج شوند

شرکت اتومبیل سازی خودران Alphabet Waymo از رانندگان خواسته است که با پروتکل های ایمنی Covid-19 سخت تر موافقت کنند و اضافه می کند که ممکن است در آینده توانایی پرداخت ادامه حقوق کارمندان را نداشته باشد ، به خصوص اگر مجبور شود خدمات را دوباره خاموش کند.

رهبری پیمانکار وایمو ، شرکت حمل و نقل Transdev ، سه شنبه عصر با رانندگان و کارکنان پشتیبانی ایمیلی با خط مشی به روز شده از کارگران خواست که “توافق نامه ای را دوباره امضا کنند” که قوانین جدیدی برای استفاده از ماسک ، قرنطینه های پرداخت نشده و اقدامات انضباطی را ذکر می کند ، از جمله خاتمه احتمالی اگر نقض شوند

در ایمیلی با عنوان “فوریت – تغییرات سیاست ایمنی کوید” که توسط CNBC مشاهده شده است ، آمده است: “این زمان دشوار برای همه ما است ، به خصوص هنگامی که به تعطیلات نزدیک می شویم.” “ما برای ایمن نگه داشتن همه ما به فوریت به کمک شما نیاز داریم. بنابراین ، به یاد داشته باشید: مراحل ایمنی را که در محل کار خود به کار گرفته ایم کاملاً دنبال کنید و همکارانتان را به همان کار تشویق کنید.”

این شرکت اظهار داشت که در هفته آینده میزبان یک جلسه همه جانبه برای بحث در مورد جزئیات هر سیاست تجدید نظر شده خواهد بود ، که بلافاصله قابل اجرا است. همچنین از کارمندان خواسته شده تا از CDC راهنمایی در مورد جشن شکرگذاری و سایر دستورالعمل های محلی و ایالتی “در این آخر هفته تعطیلات بسیار ظریف” پیروی کنند.

ویمو به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداد.

به روزرسانی های این سیاست همزمان با افزایش پرونده های Covid-19 برای ثبت نرخ های بالا در سراسر کشور انجام می شود و شرکت خودران تحت مالکیت Alphabet با خاموش شدن خدمات بالقوه دیگری روبرو می شود. این شرکت در آغاز همه گیری فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورد اما در تابستان از سر گرفت. وایمو پس از بیش از یک دهه تلاش برای آزمایش ، از جمله اولین سرویس تاکسی کاملاً بدون راننده در آریزونا ، که در اکتبر راه اندازی شده است ، در حال انجام عملیات مقیاس پذیر است.

در سیاستی جدید با عنوان “قرنطینه پرداخت نشده” ، این شرکت گفت که کارمندان در صورت قرار گرفتن در قرنطینه به دلیل تماس نزدیک با شخص دیگر در محل کار در حال حاضر ، حقوق دریافت می کنند. با این حال ، در صورت مشخص نبودن کارمندی که از روش های ایمنی پیروی می کند ، به آنها پرداخت نمی شود و افزود که ویمو تحقیقاتی را انجام خواهد داد.

در ایمیل روز سه شنبه هشدار داده شده بود که در حالی که این شرکت توانسته است به کارمندانی که نیاز به قرنطینه دارند ، پول پرداخت کند ، این ممکن است در آینده ادامه پیدا نکند.

در این نامه آمده است: “تاکنون ، ما خوشبختانه توانسته ایم در زمان پناهگاه و در قرنطینه های اجباری به همه پرداخت کنیم.” “این عملی نیست که بتوانم برای آینده تضمین کنم ، به خصوص اگر دوباره نیاز به تعطیلی سرویس داشته باشیم.”

سیاست های به روز شده ، همه کارگران را ملزم به ماسک زدن می کنند مگر اینکه فعالانه در حال خوردن یا نوشیدن یا تعطیلات باشند. همه کارگران باید مسافت 6 فوت را حفظ کنند و در “سیاست شکستن ماسک” جدید ، شرکت ها به کارمندان دستور می دهند که ماسک را فقط در انزوا ، بیرون ، داخل یک دستشویی یک نفره یا اگر فقط در یک دفتر محصور کار می کنند ، بردارند.

این همچنین محدودیت هایی را برای انواع ماسکهایی که کارگران مجاز به استفاده از آنها هستند ایجاد می کند.

در این نامه های الکترونیکی آمده است: “پوشش های پارچه ای ممکن است نشان ها ، شعارها یا نشان هایی را نشان ندهند ، به استثنای Transdev یا مارک تجاری آرم مشتری / آژانس.” “علاوه بر این ، پوشش های صورت نمی توانند هر نوع سیستم جریان هوا سوپاپدار یا اصلاح شده داشته باشند ؛ همچنین گترهای گردنی برای استفاده در محل کار مجاز نیستند.”

کارکنانی که نتوانند از روشهای ایمنی Covid-19 پیروی کنند ، بر اساس “سیاست انضباطی مربوط به Covid” جدید ، تا 5 روز بدون پرداخت حقوق محروم می شوند و می توانند از عملکرد هفت امتیاز کسر کنند. نقض بعدی Covid ممکن است منجر به کسر اضافی و حتی فسخ شود.

رهبری نسبت به شل شدن با تجهیزات محافظتی هشدار داد و گفت که پروتکل ها “هم از طریق سایت و هم از طریق زمین به طور فعال کنترل خواهند شد”. همچنین این کار به طور تصادفی بررسی های ایمنی را انجام می دهد و از کارمندان می خواهد در صورت مشاهده سو colleagues استفاده همکاران از تجهیزات محافظتی صحبت کنند.

در این نامه الكترونیكی آمده است: “بسیار مهم است كه همه ما مجدداً به روشهای ایمنی تعیین شده عمل كنیم.” “ما برخی از اقدامات اضافی را برای محافظت از همه افراد هنگام کار برداشته ایم و به فوریت به کمک شما نیاز داریم.”