معاملات آتی سهام سقوط می کند زیرا وال استریت قصد دارد نوامبر تاریخی را به پایان برساند

معاملات یکشنبه سهام معاملات آتی سهام یکشنبه کاهش یافت ، زیرا به نظر می رسد بازار در ماه نوامبر با سودهای قوی تاریخی به پایان برسد.

معاملات آتی با میانگین صنعتی داو جونز 100 واحد افت کردند. معاملات آتی S&P 500 با 0.2٪ معاملات پایین تر و معاملات آتی Nasdaq 100 ثابت بودند.

آینده پس از آنکه رویترز گزارش داد که دولت ترامپ در حال لیست کردن سیاه سازان برجسته چینی SMIC و همچنین تولید کننده نفت و گاز دریایی CNOOC در خارج از کشور است ، اقدامات آینده کاهش یافت. این اقدام باعث محدودیت دسترسی آنها به سرمایه گذاران آمریکایی و تشدید تنش ها با چین قبل از روی کار آمدن رئیس جمهور جو بایدن خواهد شد.

علی رغم ضعف یک شبه ، میانگین های اصلی سهام برای آماده شدن یک ماه قوی آماده هستند. تراشه آبی Dow در این ماه 12.9٪ افزایش یافته است ، با بهترین عملکرد ماهانه خود از ژانویه 1987 ، زیرا پیشرفت های امیدوار کننده واکسن باعث افزایش اطمینان از بازگشایی اقتصادی آرام می شود. S&P 500 و Nasdaq در ماه نوامبر به ترتیب 11.3 و 11.9 درصد صعود کرده اند ، هر دو در مسیر رسیدن به بزرگترین پیشروی ماهانه خود از ماه آوریل هستند.

بخشهای چرخه ای ، این گروههای حساس از نظر اقتصادی ، در میان انبوه اخبار مثبت واکسن ، بازار رابرت نوامبر را رهبری کرده اند. انرژی ، بزرگترین بازنده 2020 ، در ماه جاری 33.8٪ جهش کرده است ، در حالی که منابع مالی ، صنایع و مواد در این مدت حداقل 13٪ سود کسب کرده اند.

این در حالی است که سرمایه گذاران در اسامی ارزش کمرنگ جمع شده اند ، در این ماه قیمت های کوچک در معرض اشکال قرار گرفته است. راسل 2000 در ماه نوامبر تاکنون 20.6٪ تجمع کرده است که در بهترین ماه خود قرار دارد.

کریس زاکارلی ، مدیر ارشد سرمایه گذاری گفت: “این تجمع قابل توجه است زیرا چرخش از رشد به ارزش همچنان با وجود جریان منفی اخبار منفی پرونده های Covid در سراسر کشور و قفل مجدد در مناطق مختلف کشور تحریک می شود.” در Independent Advisor Alliance.

بازار در یک هفته تعطیلات با ثبت رکورد قرار دارد که برای اولین بار جهش 30 سهام داو از مرز 30،000 نقطه عطف عبور کرد. از آن زمان معیار زیر آستانه فرو رفته است. S&P 500 و Nasdaq هر دو جمعه در بالاترین سطح ثبت شدند.

با این وجود ، سرمایه گذاران همچنان به بررسی ویروس کرونا می پردازند که منجر به کشته شدن بیش از 266000 نفر در ایالات متحده شده است. دکتر آنتونی فاوچی ، بزرگترین متخصص بیماری های عفونی کشور ، روز یکشنبه گفت که ایالات متحده در حال گذراندن دوره سخت بیماری همه گیر است که در آن محدودیت ها و مشاوره سفر ضروری خواهد بود.

شهرستان لس آنجلس در کالیفرنیا روز جمعه به دلیل افزایش موارد در پرجمعیت ترین شهرستان کشور ، دستور جدیدی برای اقامت در خانه صادر کرد. در همین حال ، مدارس دولتی نیویورک از 7 دسامبر بازگشایی می شوند.

اشتراک در CNBC PRO برای بینش و تجزیه و تحلیل منحصر به فرد ، و برنامه های زنده روز کاری از سراسر جهان.