ما به “نقطه عطف” برقی سازی وسایل نقلیه رسیده ایم: نیسان اجرایی

اتهام یک نیسان لیف در دورتموند ، آلمان.

اونکل | ullstein bild | گتی ایماژ

به گفته مدیر عامل نیسان ، با غول خودروسازی ژاپن “هنگامی که نوبت به برق رسانی وسایل نقلیه می رسد” یک نقطه عطف “حاصل شده است ،” غول اتومبیل ژاپنی “آماده رسیدگی به این فرصت در همه جای جهان”

روز سه شنبه ، Ashwani Gupta در گفتگو با “Squawk Box Europe” CNBC ، توضیح داد که تغییر به سمت وسایل نقلیه الکتریکی توسط مشتریان هدایت می شود و این امر توسط زیرساخت ها و پشتیبانی دولت امکان پذیر می شود.

افزایش تعداد وسایل نقلیه الکتریکی مورد استفاده مصرف کنندگان طی دهه گذشته بسیار سریع بوده است. طبق آمارهای آژانس بین المللی انرژی ، در سطح جهان ، در سال 2010 حدود 17000 اتومبیل الکتریکی در جاده ها وجود داشته است. سال گذشته ، این رقم به 7.2 میلیون نفر رسیده بود که 47٪ از این موارد در چین واقع شده است.

این اظهارات از طرف نیسان گوپتا در حالی صورت می گیرد که مقامات در سراسر جهان به دنبال مقابله با آلودگی هوا و دور شدن از موتور احتراق داخلی هستند تا تعداد وسایل نقلیه الکتریکی را در جاده ها افزایش دهند.

به عنوان مثال ، انگلیس ، برنامه های خود برای توقف فروش اتومبیل ها و وانت های جدید دیزلی و بنزینی (بنزینی) را از سال 2030 اعلام کرده است. در جای دیگر ، دانمارک پیشنهاد کرده است که فروش جدید دیزلی و بنزین در سال 2030 حذف شود در حالی که نروژ تمام وانت های سبک جدید را می خواهد و اتومبیل های سواری تا سال 2025 انتشار صفر دارند.

گوپتا با بیان اینکه نیسان برای نقشه راه 2030 انگلیس “آماده” بود ، افزود: “ما معتقدیم که با حمایت ، همراه با زیرساخت … برق از نظر مشتری بسیار با ارزش خواهد بود.”

ذکر زیرساخت های گوپتا از اهمیت زیادی برخوردار است ، زیرا هنگام کاهش نگرانی ها در مورد “اضطراب دامنه” – این ایده که وسایل نقلیه الکتریکی قادر به انجام سفرهای طولانی بدون از دست دادن قدرت و گرفتار شدن نیستند – نقشی اساسی خواهد داشت.

در سراسر جهان تلاش می شود تا تعداد گزینه های شارژ برای وسایل نقلیه الکتریکی افزایش یابد.

بر اساس اعلام انجمن خودروهای الکتریکی نروژ ، نروژ ، یک رهبر جهانی در مورد استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی ، اکنون بیش از 10 هزار نقطه شارژ عمومی را در خود جای داده است ، در حالی که اولین محل فروش انگلیس به شارژ وسایل نقلیه الکتریکی این هفته برای تجارت افتتاح شده است.

پلاک های سبز

روز سه شنبه همچنین انگلیس پلاک های سبز رنگی را برای تمیز کردن وسایل نقلیه با انتشار صفر از سایر خودروهای موجود در جاده مشاهده کرد.

شماره پلاک ها در سمت چپ آنها “فلاش سبز” دارند. ایده اصلی این است که به راحتی می توان این نوع وسایل نقلیه را تشخیص داد.

ریچل مک لین ، وزیر حمل و نقل انگلیس ، در بیانیه ای گفت: “پلاک های سبز نه تنها باعث افزایش آگاهی از افزایش تعداد وسایل نقلیه تمیزتر در جاده های ما می شوند ، بلکه همچنین می توانند انگیزه های زیادی را برای رانندگان باز کنند.”

به گفته دولت ، در سطح محلی ، این مشوق ها می توانند شامل “پارکینگ ارزان تر و ورود بدون هزینه به مناطق با انتشار صفر” باشند.