قیمت میلگرد ترمکس در مشهد

میلگرد گالوانیزه چیست؟

این واقعیت که کشور ما توسط آب های اقیانوس احاطه شده است ، به این معنی است که تعداد قابل توجهی از سازندگان با گذشت زمان دچار فرسودگی مواد خود می شوند. بتن از نظر تراکم پایدار عالی است اما در مواردی که تنش ایجاد می شود توانایی کمتری دارد و بنابراین میلگردهای فولادی راه حل اصلی برای تقویت کارآیی آن بوده اند. با این حال ، با گذشت زمان حتی فولاد می تواند در مقابل عناصر تسلیم شود. قیمت میلگرد گالوانیزه

خبر خوب این است که میلگرد گالوانیزه میلگرد فولادی است که دارای روکش گالوانیزه است و محافظت بسیار خوبی در برابر زنگ زدگی می کند. این یک سطح از مقاومت و دوام به مواد می افزاید ، که باعث می شود در طولانی مدت بسیار توانایی بیشتری داشته و ضعیف شود. به همین ترتیب ، سازه های بتونی در ساحل که این محصول را در خود جای داده اند ، نه تنها از مقاومت کششی که ارائه می دهد بهره مند می شوند بلکه متوجه می شوند که با گذشت زمان پوشیدن مواد بسیار سخت تر است.

هنگامی که بهترین نوار را برای نیازهای میلگرد گالوانیزه خود انتخاب می کنید ، نه تنها فولاد تقویت کننده برتر که از ابزارهای پایدار ساخته شده است را دریافت می کنید ، بلکه تیمی را پیدا خواهید کرد که با بهترین خدمات مشتری در تجارت از شما پشتیبانی می کند. خرید میلگرد گالوانیزه

کاربرد میلگرد گالوانیزه

اگر به پشتیبانی نیاز دارید یا سوالی دارید ، لطفاً با ما تماس بگیرید از نزدیک با شما اطمینان حاصل کنید که سفارش فولاد تقویت کننده خود را طبق برنامه دریافت خواهید کرد. همه مکانها در سراسر استرالیا می توانند میلگرد را متناسب با برنامه شما برش و خم کنند ، ایجاد کنند. نزدیکترین مکان را اینجا پیدا کنید.

نوار تقویت کننده گالوانیزه میله تقویت کننده گالوانیزه در پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به مقاومت فولاد در برابر خوردگی باشد. قیمت میلگرد فولادی

فولاد گالوانیزه گرم غوطه وری ماده انتخابی در پروژه هایی است که در آن آرماتورهای فولادی در معرض سطوح بالاتری از نمک یا سایر عوامل محیطی قرار خواهند گرفت که در غیر این صورت روند خوردگی در تقویت کننده های منظم میله های فولادی را تسریع می کند.

مزایای میلگرد فولادی گالوانیزه

در برابر خوردگی بسیار مقاوم است

پس از گالوانیزه قابل برش و خم شدن است

یک پوشش محافظتی فراهم می کند که تمامیت میلگرد را حفظ می کند

مقاومت تقویت کننده گالوانیزه

میلگرد گالوانیزه با همان استحکام نوار تقویت کننده سیاه و سفید معمولی شما درجه بندی می شود. بنابراین می توانید از آن در جایگزینی هر نوع میلگرد مشکی استفاده کنید. فرآیند گالوانیزه این مزیت را دارد که پوشش محافظتی که به آن اضافه می شود ، یکپارچگی میلگرد را در برابر عوامل محیطی بالقوه حفظ می کند. خرید میلگرد فولادی

مزایای میله های مقاومت در برابر خوردگی TMT

خوردگی به آسیب های ناشی از اکسیداسیون یا سایر واکنش های شیمیایی روی سطح / بدن هر ماده (به ویژه یک فلز) اطلاق می شود. تحمل این آسیب مقاومت در برابر خوردگی خوبی را نشان می دهد.

میلگرد مقاوم در برابر خوردگی با کاهش نرخ خوردگی باعث افزایش عمر کل سازه از زمان ساخت می شود. میله های TMT بار عظیمی از یک ساختار کامل را حمل می کنند و از آن در برابر ترک محافظت می کنند. از این رو وجود میله مجبور با بهبود مقاومت در برابر خوردگی نسبت به میله تقویت کننده فولاد کربن سنتی قطعاً انتخاب بهتری است.

مزایای میلگردهای مقاوم در برابر خوردگی TMT نسبت به میله های تقویت کننده فولادی عادی:

  • زندگی طولانی تر در برابر میله های معمولی.
  • قابلیت شکل پذیری و خمش بالاتر.
  • به راحتی قابل جوشکاری است.

قابلیت اطمینان بیشتر در شرایط شدید مانند شوری آب زیرزمینی ، ذرات اسید در هوا و غیره مقاومت تسلیم بالاتر و از این رو می تواند در مناطق فعالیت لرزه ای مورد استفاده قرار گیرد.

قابل استفاده در ساخت در امتداد فاضلاب فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب در برابر میله فولادی که به دلیل وجود املاح یا اسیدها یا بازها در فاضلاب ، احتمال آسیب دیدگی بیشتری دارد . قیمت میلگرد ساده

با این وجود هنگام انتخاب یک میله مقاوم در برابر خوردگی ، باید به موارد مهمی مانند سطح مقاومت در برابر خوردگی ، هزینه ، در دسترس بودن و غیره رسیدگی شود. خوردگی چگونه اتفاق می افتد:

سه مرحله خوردگی برای فولاد تعبیه شده در بتن عبارتند از:

  • دوره نهفتگی یا کمون
  • شروع
  • تبلیغ

در زیر ذکر شده است نمودار نمودار از مراحل مختلف

سرعت خوردگی در مرحله بعد (مرحله انتشار) پس از ترک خوردن بتن به دلیل تشکیل زنگ به طور قابل توجهی تسریع می شود. این به معنی ساختار سریع سریع ساخت و ساز و نیاز به تعمیر / دوباره کاری است.

خوردگی میلگرد فولادی بدون روکش با زنگ زدگی در سطح میله آغاز می شود و در نتیجه باعث شکاف در نزدیکی رابط فولاد و بتن می شود. این بیشتر گسترش می یابد. با گذشت زمان ، محصولات خوردگی باعث ایجاد واسط واسط می شوند که منجر به ترک خوردگی گسترده تر می شود. این در نهایت منجر به شکستن بتن و ترک میله و در نتیجه ایجاد جوشش می شود. خرید میلگرد ساده

نقش میلگرد های مقاوم در برابر خوردگی

خوردگی فولاد در بتن ممکن است باعث ترک خوردگی یا جوش خوردن بتن شود. این باعث کاهش طول عمر سازه و همچنین هزینه اضافی می شود.

اقدامات خاصی برای کاهش خطر پریشانی ناشی از خوردگی در بتن استفاده از بتن است که باید متراکم باشد و ترک ها به حداقل برسد. استفاده از روکش بتونی مناسب نکته کلیدی دیگر است.

اگرچه دلیل اصلی خرابی در سازه بتن آرمه به دلیل خوردگی TOR Steel در بتن است. ثابت شده است که استفاده از میلگردهای مقاوم در برابر خوردگی سودمند است.

این فولاد به طور کلی در اثر یون های کلرید دچار خوردگی می شود اما میله های TMT با یک عملیات حرارتی مکانیکی منجمد می شوند و آنها را بسیار مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی می کند.

به دلیل این خاصیت ، آنها برای استفاده در سازه ها به ویژه در مناطق با رطوبت بالاتر ، ایالات ساحلی مانند بنگال غربی ، اوریسا مناسب ترند.

مزایای اضافی میله های Moira TMT افزودن مس ، نیکل و کروم به ماده اولیه که میله های Moira TMT را در برابر خوردگی در برابر میله های معمولی که توسط گیاهان مبتنی بر آهن اسفنج ساخته می شود ، مقاومت بالاتری در برابر خوردگی دارد.

ریزساختار یکنواخت میله های Moira TMT به آن ویژگی های برتر در برابر خوردگی در هنگام تعبیه بتن می دهد.میله های Moira TMT با شرایط زنگ زدگی شدید از طریق روش های آزمایش خوردگی نمک کیفیت بررسی می شوند و از این طریق استانداردها را تضمین می کنند.