طراح سایت در تهران را چطور پیدا کنم؟

طراحی سایت در تهران و یا هر شهر دیگری نیاز به داشتن یک سری اطلاعات اولیه مناسب دارد. اطلاعاتی که به شما کمک کند تا در سفارش طراحی سایت در تهران و یا هر شهر دیگر بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنید. برای این منظور در این مقاله با ۱۱ نکته مهم آموزشی در زمینه سفارش طراحی سایت، به شما کمک می کنیم که بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت در تهران و یا هر استان دیگر را پیدا کنید.

نکته هایی است از جمله اینکه برای طراحی وب چه پیش نیاز هایی وجود دارد؟ روش های طراحی سایت کدامند؟ سفارش طراحی سایت چه مزیت هایی دارد؟ قیمت طراحی سایت چگونه است؟ بهترین شرکت های طراحی سایت کدامند؟ سئو سایت به چه صورت است و… در این مقاله آموزش داده شده اند. پیشنهاد می کنیم تا انتها و با دقت این مقاله را بخوانید.

 پیش نیاز طراحی سایت در تهران

هاست چیست ؟

هاست(host) به فضایی گفته می شود که اطلاعات و فایل های وب سایت شما در آن ذخیره می شود. یکی از پیش نیازهای طراحی سایت هاست است. هاست را می توانید از شرکت های خدمات هاست _ یا همان هاستینگ _ خریداری کنید. همچنین می توانید از شرکت طراحی سایت خود نیز کمک بگیرید. هاست قسمتی از فضای یک سرور است که این سرور در مراکز داده (دیتاسنتر) نگهداری می شود. هاست به دو دسته هاست لینوکس و هاست ویندوز تقسیم می شوند. تفاوت این دو نوع در این است که هاست ویندوز از زبان برنامه نویسی ASP و هاست لینوکس از زبان برنامه نویسی php پشتیبانی می کند.

 

اکثر سایت هایی که به زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده اند، به دلیل امنیت بالای سرور لینوکس از هاست لینوکس برای خدمات هاستینگ خود استفاده می کنند.

 

دامنه چیست ؟

دامنه (domain) همان آدرس سایت شما است. دامنه دارای پسوندهای مختلفی از جمله ir، com، org، biz و…است. هر یک از پسوند دامین ها، نشان و علامتی از موضوع کاری خاصی هستند. به طور مثال اگر در زمینه ی تجارت فعالیت می کنیم، پسوند biz می تواند مناسب باشد. همچنین اگر یک شبکه تلویزیونی هستیم، می توانیم از پسوند دامنه .tv استفاده کنیم و …


 

اگر هم روی سئو محلی سایت خود کار می کنید بهتر است از پسوند ir استفاده کنید. دامنه وب سایت ها نیز یا با www یا بدون www به کار می رود. در مورد دامنه های نکته ای که وجود دارد این است که هرچه عمر دامنه و انقضای آن بیشتر باشد امتیاز بیشتری نزد گوگل خواهید گرفت و به عنوان یک شغل پایدار به شما نگاه خواهد کرد.