شامپو شستشوی چشم

شامپو شستشوی چشم در درمان بسیاری از بیماری های چشمی از جمله بلفاریت (التهاب لبه پلک) و گلمژه بسیار مفید است، شما علاوه بر استفاده درمانی می توانید از این شامپو برای رفع آلودگی و گرد و غبار از روی پلک و مژه استفاده کنید، همچنین شامپوی شستشوی چشم آرگوسول برای پاک کردن چشم قبل از استفاده از لنزهای طبی و زیبایی بسیار مفید است.

شامپو شستشوی چشم

محصولات چشمی آرگوسول 

از دیگر موارد استفاده این شامپو می توان به شستشوی روزانه چشم و پاک کردن آرایش برای بانوان اشاره کرد، از مهمترین ویژگی این محصول این است که به هیچ عنوان باعث سوزش چشمان شما نمی شود. 

از ترکیبات اصلی این شامپو میتوان به روغ درخت چای و عصاره بابونه اشاره کرد که باعث عملکرد بهتر آن خواهد شد. دقت داشته باشید که این محصول را در داخل چشم استفاده نکنید و اگر هنگام استفاده سوزشی احساس کردید نگران نباشید زیرا سوزش کم امری بسیار عادی است. 

شما این شامپو را می توانید از داروخانه های آنلاین به راحتی خریداری کنید و استفاده کنید. این شامپو یکی از محصولات شرکت کیمیا کالای رازی است که مورد توجه بسیاری از پزشکان چشم قرار گرفته است. پیش از این محصول در بازار ایران پزشکان برای درمان بیماری های چشمی از شامپو بچه استفاده می کردند اما شامپو بچه به دلیل ترکیبات دیگر در دراز مدت برای چشم ایجاد مشکل می کند.