راهکار های افزایش شتاب خودرو از طریق دو روش اتمسفریک و غیراتمسفریک

خوب مشخص است که اجسام سبک سریعتر از اجسام سنگین به حرکت در می آیند به مانند آدم ها که چاق ها کند تر از لاغرها می باشند. توربوشارژر مطمئنا شاه کلید افزایش سرعت خودرو هست.پرههای توربین درون توربو شارژر، توسط گازهای خروجی موتور به چرخش در می آیند. ویدئوی زیر ۱۰ روش ساده و ارزان قیمت افزایش شتاب خودرو را نشان می دهد، تماشای آن را به شما پیشنهاد می کنیم. 4)حال دوباره سوییچ خودرو را تا آخر باز کرده و دکمه ریست محصول را به وسیله وارد کردن یک سوزن در سوراخ بزرگتر روی چیپ که کنارش Reset نوشته است فشار و نگه دارید ( تا کلیه چراغ های چیپ در آن مدت زمان خاموش گردند) و آن را بین 5 تا 10 ثانیه نگه دارید و پس از آن آن را رها نماییدتا محصول ریست شود پس از رها نمودن دکمه ریست مجدد چراغ های چیپ روشن و خاموش میشوند. اثرات مثبت تیونینگ چیپ نیترو تا 200 کیلومتر مسافت اولیه رانندگی فقط شروع به Log گیری می نماید و تغییرات کوچکی اعمال می نماید و پس از آن کلیه Log ها را تحلیل می نماید و تغییرات کلی تری را لحاظ می نماید. پس یکی دیگر از کارهایی که می تواند شتاب خودرو شما را بهبود ببخشد کاهش وزن آن است که باید توجه داشته باشید که از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید متناسب با مدل و قدرت موتور خودروتان، وزن آن را کاهش دهید.

افزایش شتاب خودرو

مقاومت حرارتی بالای این فلز باعث میشود که با افزایش حرارت در دورهای بالا شمع دچار افت ولتاژ نشود. و همیشه این امکان هست تا سرعت خودرو را افزایش یا کاهش داد.برای تقویت خودرو و افزایش شتاب آن، دو راه کلی اتمسفریک و غیر اتمسفریک وجود دارد. ولی با تقویت آن، میتوان آنرا به عدد 300 کشاند. که با اضافه کردن هدرز استیل، میتوانیم برای فضای هر سیلندر یک خروجی بگذاریم تا گازهای اضافی با سرعت {افزایش شتاب خودرو|ایران کارز|شتاب ماشین|افزایش شتاب خودرو ایران کارز|شتاب|افزایش شتاب ماشین} بیشتری خارج شوند. اولین قطعهای که شروع به خارجکردن این گازها میکند، منیفولد دود است؛ اما نکته قابلتوجه اینجا است که منیفولد دود برای هر چهار سیلندر، از یک خروجی استفاده میکند که با نصب هدرز استیل، میتوان برای فضای هر سیلندر یک خروجی در نظر گرفت تا دود و گازهای اضافی سریعتر خارج شوند. در تقویت موتور به روش غیر اتمسفریک، با استفاده از سیستمهای پرخوران مانند توربو شارژر و سوپر شارژر، خودرو را برای صفر تا صد در ثانیههای کمتر و پیست اتومبیل رانی آماده میکنیم.

این قطعه در تمامی دورهای موتور فعال است و اصلیترین ایراد توربو شارژر، یعنی تأخیر و دسترسی در دورهای پایین را ندارد. برای همین است که راندمان توربوشارژر از سوپرشارژر بیشتر است؛ زیرا سوپرشارژ نیروی خود را از خود موتور میگیرد و این یک عامل مضر برای توان خروجی موتور محسوب میشود. البته برای کاهش وزن خودرو باید از یک متخصص کمک گرفت که متناسب با مدل و توان خودرو، وزن را کاهش دهید. زیرا شتاب خودرو همواره با میزان اصطکاک و چسبندگی تایرها رابطه مستقیم دارد. درنتیجه از میزان سوخت و هوای بالای پیستون کم شده و انفجار ناشی از آن قدرت کمتری خواهد داشت. نیترو عملکرد ها و قدرت های مخفی و فراموش شده موتور خودرو را از لحاظ ای سی یو پیدا می نماید و آن ها را برای ای سی یو روشن می نماید. تفاوت اصلی بین استفاده از تیونینگ چیپ نیترو و یا ریمپ کردن جدول پاشش سوخت خودرو توسط تیونر این است که با جدا سازی تیونینگ چیپ نیترو خودرو به راحتی و بلافاصله تنظیمات خودرو به حالت فابریک و کارخانه ای آن در می آید ولی در صورتی که تیونر جدول پاشش سوخت خودرو را تغییر دهد نیاز به مراجعه دوباره به تیونر برای تغییر جدول سوخت به حالت اولیه آن می باشد و از لحاظ قیمت نیز تیونینگ چیپ نیترو بسیار مناسب تر از پرداخت هزینه به تیونر بابت تغییر جدول پاشش سوخت خودرو می باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا دلایل احتمالی کاهش شتاب خودرو را بررسی کرده و راه های رفع این مشکلات را برای بازگشت خودرو به شتاب اولیه بازگو کنیم. سرعت و شتاب خودرو با یک ترکیب خاص از عواملی که شامل کارایی موتور، وزن و برنامه قطعات الکترونیکی آن است، تعیین می شود. فشردن هوا بدین معنی است که می توان هوای بیشتری را در سیلندر فشرد و از آنجا که هوا بیشتر به معنای اضافه شدن سوخت بیشتر است، این امر باعث احتراق بسیار قوی تر در هر سیلندر می شود که باعث افزایش توان موتور می شود. رینگ و پیستون فرسوده باعث می شود تا محفظه احتراق خودرو کثیف شود و در نتیجه عمل احتراق که عامل اصلی شتابگیری و افزایش سرعت خودرو است، با مشکل مواجه شود. این است که معمولا افزایش شتاب و قدرت حاصله از این چیپ بعد از 200 کیلومتر رانندگی گزارش شده و محسوس تر و قابل توجه تر می باشد.