دانلود سریال قورباغه

دانلود سریال قورباغه با ترافیک نیم بها کیفیت بالا عالی HD

در این پست به معرفی و دانلود سریال قورباغه می پردازیم، این سریال زیبا که اولین ساخته بازیگر خوب سینمای ایران هومن سیدی می باشد و سوپر استار نوید محمدزاده نیز در آن ایفای نقش می کند، و احتمال دارد زمان پخش این سریال در اوایل فروردین ۱۳۹۹ از شبکه نمایش خانگی باشد.

بعد از سریال گلشفته و حواشی زیاد اون هومن سیدی بیان نمود که بعد از این مجموعه دیگر در هیچ سریال نمایش خانگی ایفای نقش نخواهد کرد. و اکنون در سمت کارگردانی سریال قورباغه را در حال کارد که سخت مشغول ساخت این سریال که احتمالا یکی از پر مخاطب ترین سریال های چند سال اخیر نمایش خانگی باشد می باشد.

لیست موضوعاتی که در این مقاله خواهید خواند، با کلیک روی هر موضوع می توانید اون رو مشاهده نمایید :

دانلود سریال قورباغه
دانلود سریال قورباغه

سورپرایز ویژه این سریال حضور سوپر استار و بازیگر نام آشنای سینمای ایران نوید محمدزاده می باشد، نوید که در سالهای اخیر فیلم های بسیار موفقی همچون «ابد و یک روز»، «مغزهای کوچک زنگ زده» را در کارنامه خود دارد و در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده با هومن سیدی همبازی بوده است. حال اینکه این اولین باری هست که محمدزاده در مجموعه سریال نمایش خانگی ایفای نقش می کند و به همین خاطر انتظار می رود استقبال بی نظیری از این سریال شود.

در سریال قورباغه «پیمان شادمانفر» مدیر فیلمبرداری است.

چه زمانی سریال قورباغه پخش می شود ؟

برای این سریال زمان دقیقی از طرف کارگردان اون هومن سیدی اعلام نشده ولی در پیج اینستاگرام صابر ابر یکی از بازیگران این سریال که عکسی از خود همراه نوید محمدزاده در این سریال قرار داده و در کپشن این تصویر متن زیر را نوشته که می توان حدث زد این سریال به زودی و تا یکماه آینده منتشر خواهد شد :

دنیا برای من جای کوچیکیه، سریال قورباغه بهار ۱۳۹۹ ، «۲۰۲۰».

زمان پخش سریال قورباغه
زمان پخش سریال قورباغه

داستان سریال قورباغه چیست ؟

در متن داستان می خونیم که حهان واسه من مکان تنگ و کوچکی است، گاهی وقتها احساس خفگی به من دست میده، همش حس میکنم در جایی تنگ گیر کرده ام و نفسم بند می آید و…

سریال جدید قورباغه سبکی تازه و متفاوت داستانی رو وارد سیستم نمایش خانگی کرده و فضای این سریال طوری می باشد که تا به امروز کسی از کارگردانان ایرانی در آن وارد نشده و صحنه هایی دارد که در خارخ از ایران تصویر برداری شده و بخشی از تصاویر این سریال در تایلند فیلمبرداری شده.

هومن سیدی و عوامل سریال قورباغه
هومن سیدی و عوامل سریال قورباغه

اولین تیزر رسمی سریال جدید قورباغه

نمایشگر ویدیو

 

 

 

سریال قورباغه کی پخش میشه ؟

تازه ترین خبر پخش سریال قورباغه دوشنبه ۲۴ آذر ۹۹ از سایت تایم مووی، ما در سایت تایم مووی همیشه سعی می کنیم در ارائه خبرهای سریال ها و فیلم های ایرانی و خارجی همیشه آپدیت و به روز باشیم و سریال های جدید رو به محض انتشار برای شما همراهان عزیز قرار خواهیم داد. در مورد سریال قورباغه به محض انتشار و عرضه لینک های دانلود فعال خواهند شد و می توانید از همین پست تمامی قسمت ها رو دانلود و مشاهده نمایید. پیشنهاد می کنم برای آگاهی از آخرین اخبار این سریال و زمان انتشار اون این صفحه رو بوکمارک کنید تا در زمان پخش به راحتی امکان دانلود رو داشته باشید.

بازیگران و هنرپیشگان سریال قورباغه

در این سریال زیبا هنرمندان خوش نام و پر آوازه ای هومن سیدی را همراهی می کنند که هر چه بیشتر این سریال را جذاب تر خواهد نمود.

تعدادی از هنرمندان مشهور این سریال عبارتند از : سحر دولتشاهی/ نوید محمدزاده/ صابر ابر/ هومن سیدی/ فرشته حسینی/ نوید پور فرج

دانلود سریال قورباغه
دانلود سریال قورباغه

سریال قورباغه چند قسمت است

بر اساس اعلام تهیه کننده سریال نمایش خانگی قورباغه که از فروردین ۹۹ پخش خواهد شد ۱۵ قسمت دارد که بازی نوید محمد زاده همراه هومن سیدی در این سریال اولین تجربه این دو در نمایش خانگی خواهد بود. و طبق شواهد انتظار سریالی خوش ساخت و صد البته تماشاگر پسند رو خواهیم داشت.

در خبرهای جدید حاکی از این هست که سریال جدید هومن سیدی به زودی به مرحله مونتاژ خواهد رسید و احتمال دارد بعد از محرم در شبکه نمایش خانگی انتشار پیدا کند.

source