تیرآهن های صنعتی

تیرآهن استیل

تیرآهن فولادی در طرح های متعدد ، هر کدام با کاربردها و مزایای خاص. Swanenberg IJzer Groep انواع پرتوهای فلنج پهن H ، تیرهای فولادی IPE ، پروفیل های لوله ای و شافت های جامد را برای اهداف مختلف ساخت و ساز از سهام بزرگ تهیه می کند.

 

ابعاد استاندارد و ساخته شده تیرآهن برای اندازه گیری

این که آیا سازه های پشتیبانی کننده موقت پل ها یا گذرگاه ها ، تختخواب ها ، ستون بندی ورق یا ساخت سالن: تیرهای فلزی ، ورق های فولادی ، صفحات ساختمانی ، پروفیل های مربع و فولاد گرد جامد پایه و اساس هر پروژه موفق است. همیشه در دسترس: در ابعاد استاندارد یا سفارشی.

 

 

 

پروفایل های HEA

 

نوع سبک فولاد پرتو H ، با فلنج کمی نازک تر و شکل H قابل تشخیص است. حرف آخر مخفف ضخامت فلنج است ، و A برای نازک ترین نسخه پروفیل H است. برای تیرهای HEA ، ارتفاع تیر از عرض فلنج کمتر است. این مربوط به حداکثر عرض فلنج 300 میلی متر است و پس از آن ارتفاع تیر فولادی افزایش می یابد تیرآهن و عرض فلنج 300 میلی متر باقی می ماند

 

 

 

تیرآهن های HEB

 

نوع میانی فولاد پرتو H. در مقایسه با HEA ، تیرآهن HEB ظرفیت تحمل بیشتری دارد و در فلنج کمی سنگین تر و گسترده تر از HEA است. عرض فلنج با ارتفاع تا 300 میلی متر یکسان است. علاوه بر این ، عرض فلنج همیشه 300 میلی متر باقی می ماند.

 

 

تیرآهن های IPE

سبک ترین تیر تیرآهن در واحد اندازه گیری اروپا. تیرهای IPE اغلب برای اهداف ساختمانی استفاده می شوند. در مورد تیرهای فولادی IPE ، عرض فلنج تقریبا نیمی از ارتفاع تیر است.

 

نمایه های UNP

آهن نورد گرم ، تا ارتفاع 400 میلی متر موجود است. فولاد پرتو با مشخصات UNP را می توان توسط فلنج های شیب دار تشخیص داد.

 

تیرآهن های مربعی

از لوله های مربعی گرفته تا لوله های نابرابر ، هم به صورت یکپارچه جوش داده می شوند و هم سرد و گرم ساخته می شوند: ما پروفیل های مربع را برای اهداف مختلف ساخت و ساز تهیه می کنیم.

 

مشخصات کامل

پروفیل های جامد در کیفیت ها و اندازه های مختلف ، گرد و مستطیل ، مستقیم از سهام موجود است. این محورهای عظیم غالباً برای ساخت و ساز در مهندسی مکانیک و مغازه های تراشکاری استفاده می شود

 

ورق فولاد ساخته شده برای اندازه گیری

Swanenberg IJzer Groep ورق های فولادی را با کیفیت های مختلف به گلوله ها ، ورق های انتهایی و انواع ورق های خاص مشتری پردازش می کند. سپس می توان آنها را به تیرها و پروفیل های ما جوش داد. برای این منظور ما جداول برش پلاسما و خودکار داریم که می توانیم در کل طیف به بازار خدمت کنیم.

 

ساخته شده برای اندازه گیری

Swanenberg دارای طیف وسیعی از گزینه ها و امکانات برای پردازش ، ساخت و تحویل انواع و اندازه های مختلف محصولات فولادی است. در اینجا در مورد خدمات مختلفی که ما برای تیرهای فولادی ارائه می دهیم اطلاعات کسب کنید:

 

جوشکاری

بریدن

اشعه ها

پوشش

اره

حمل و نقل