تویوتا یاریس صندوق دار مدل 2021

اولین قسمتی که به چشممان میخورد، جلوپنجره این خودرو است که مانند دهانی در حال فریاد است و از یک چهارضلعی تشکیل شده. تویوتا نسخهای ارتقاء یافته از لندکروز پرادو 2018 را ارائه کرده است و آن را در اولین بازار هدف، عازم انگلیس کرده است. در واقع این خودرو در سه مدل L، LE و SE عرضه می شوند که دو مدل اول در نسخه های ۴در و ۲در عرضه می شوند و مدل سوم صرفا به شکل نسخه ۴در ارائه می شود. به نظر می رسد تویوتا برنامه های دیگری برای دگرگونی این سوپرمینی داشته و اتو اکسپرس ادعا می کنند اواخر سال جاری یک کراس اوور شکل گرفته بر پایه یاریس معرفی خواهد شد. رینگ ها به شکل واضحی از رینگ های یاریس، جذاب تر اند، اما اگر اندکی بزرگتر بودند، اسپرت تر هم می شدند. دکمههای بالابر شیشههای خودرو جدا از قرارگیری مجزا درکنار هر شیشه، درست در در اصلی اتومبیل به کار رفتهاند و به این ترتیب تمام شیشههای اتومبیل تحت کنترل راننده هستند.

بهخاطر جدیدتر بودن اف جی این محصول تنوع بیشتری هم در بازار دارد. به عنوان مثال ، شورلت Aveo در بازار روسیه در پیکربندی اولیه فقط در بدنه سدان موجود است. ترکیب واقعی کابین و صندوق عقب یک جنبه منفی نیز دارد: اغلب رانندگان و مسافران از بوی نامطبوع صندوق عقب شکایت می کنند ، به عنوان مثال ، اگر برخی محصولات به آنجا منتقل شوند. در نتیجه ، صندوق عقب خودرو به اندازه ی یک استیشن واگن جادار نیست. استیشن واگن برای مسافران بلند قد در صندلی عقب راحت تر است. معمولاً استیشن واگن گرانتر است. در بیشتر موارد ، هزینه استیشن واگن بیشتر است. در طول ماشین (واگن استیشن طولانی تر است). هاچ بک و استیشن واگن در بین رانندگان سراسر جهان بسیار محبوب هستند و تفاوت بین دو نوع بدنه دقیقاً همان چیزی است که انتخاب یک راننده را به نفع یکی از گزینه ها تعیین می کند.

به عنوان مثال ، نوع بدنه استیشن در خودروهای جدید Lada Priora یا Kia pro cee’d گرانتر از یک هاچ بک است. از آنجا که محفظه چمدان و محفظه سرنشینان با هم ترکیب شده اند ، این امر باعث صدمه دیدن مسافران توسط محموله حمل شده می شود (به عنوان مثال ، در اثر تصادف). تویوتا یاریس به هفت ایربگ مجهز شده تا از آسیب رسیدن به راننده و سرنشینها هنگام وقوع تصادف جلوگیری کند و سیستمهای پیشرفته کنترل پایداری و ترمز از وقوع تصادف در وهله اول جلوگیری میکند. جلوی فرمان، صفحهنمایشی میبینید که از یک قالب دایرهای برای نشان دادن کیلومترشمار خودرو استفاده کرده است و در سمت چپ و راست آن نیز دو صفحه شمارنده دیگر به کار رفته که یکی برای نشان دادن دور موتور خودرو و دیگری برای مسافت طیشده و علائم سیستم کروز و سوخت الکتریکی تعبیه شدهاند. روی درهای این خودرو چه در سمت راست و چپ، خطی میبینید که تورفتگی دلپذیری ایجاد کرده است؛ این خط از چرخ جلو شروع میشود و با شیبی ملایم رو به بالا، به سمت در عقب حرکت میکند و در قسمت یکپنجمی در عقب، با رسیدن به چرخ عقب تمام میشود.

دو چرخ جلو و عقب این خودرو با رینگهای پنجپر دوبل و تایرهای باریک و زیبا حکم روندگی این ماشین را بر عهده دارند. حتی جالب تر این است که ، ماشین های سبک افزایش فروش چشمگیری دارند و تقریبا 10.2 درصد در سال افزایش فروش دارند . هنگام انتخاب ماشین ، شخص از عوامل زیادی از جمله هزینه خودرو ، مارک ، مدل خودرو و البته نوع بدنه استفاده می کند. عملکرد فنی یاریس از طرف بسیاری از منتقدان این زمینه قابل قبول است. البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که با وجود عملکرد بهتر، مصرف سوخت هیوندای i20 کماکان اندکی کمتر از تویوتا یاریس هایچبک است. آخرین عامل تقریباً از اهمیت تعیین کننده برخوردار است ، زیرا راحتی و امکان عملکرد صحیح خودرو به طور مستقیم به آن بستگی دارد. امکانات بهکار رفته در تویوتا یاریس مدل 2020 شامل سیستم پارک خودکار است که ترمز، گاز و فرمان را برای حداکثر راحتی کنترل میکند. مزیت دیگر امکان پارک آسان است. اگر برای حمل و نقل ، و سپس یک مزیت ، اگر برای یک سفر معمولی و حمل و نقل مسافران ، سپس به یک ضرر نزدیکتر است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد طول تویوتا یاریس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.