تسلا ، والگرین ، DraftKings ، میدان و موارد دیگر

مدیرعامل تسلا موتورز ، ایلان ماسک ، به دنبال عرضه اولیه این شرکت در بازار NASDAQ در نیویورک ، در تاریخ 29 ژوئن 2010 ، واکنش نشان داد.

برندان مک درمید | رویترز

از شرکتهایی که در معاملات ظهر تیتر اصلی می زنند بازدید کنید.

تسلا – سهام تسلا پس از اعلام S&P داو جونز 8.2٪ افزایش یافت که سهام تولید کننده ماشین الکتریکی را به شاخص S&P 500 اضافه می کند ، از 21 دسامبر. پس از سر و صدای زیاد در خیابان ، “Dan Ives ، تحلیلگر ودبوش ، گفت.

Walgreens، CVS، Rite Aid – سهام فروشگاه های دارویی سه شنبه پس از اعلام آمازون برای ایجاد داروخانه جدید که اجازه سفارش آنلاین و تحویل داروهای تجویزی را می دهد ، سقوط کرد. سهام Rite Aid 16.3٪ غرق شد ، در حالی که Walgreens 9.6٪ افت کرد و CVS Health 8.6٪ از دست داد.

Home Depot – سهام شرکت بهسازی خانه پس از گزارش هزینه های بالاتر و برنامه صرف یک میلیارد دلار برای ثابت نگه داشتن افزایش حقوق کارگران در دوره Covid ، 2.5 درصد کاهش یافت. اگرچه خرده فروش خانه سازی 24 درصد رشد درآمد سالم فروشگاه های مشابه را مشاهده کرد ، اما افزایش فروش نیز باعث هزینه های بیشتری شد.

چارلز شواب – سهام شرکت کارگزار الکترونیکی پس از به روزرسانی سهام سیتی گروپ برای خرید از خنثی ، 4.3٪ افزایش یافت. شرکت وال استریت گفت که با عادی شدن درآمد سهام می تواند افزایش یابد. سیتی همچنین هدف 12 ماهه خود را برای شواب به 54 دلار برای هر سهم از 44 دلار برای هر سهم افزایش داد.

کهلز – سهام خرده فروشی پس از اعلام گزارش سود تعدیل شده برای سه ماهه آخر 11.6٪ جهش کرد. کهل گزارش کرده است که تعدیل سود هر سهم 1 درصد و درآمد 3.78 میلیارد دلاری داشته است. تحلیلگران نظرسنجی شده توسط Refinitiv انتظار از دست دادن 43 سنت برای هر سهم و 3.86 میلیارد دلار درآمد را داشتند. این شرکت گفت که علی رغم کاهش فروش خالص 13٪ نسبت به سال گذشته ، در دسته های ورزشی ، استراحت و لباس خواب رشد فروش مثبت داشته است.

Farfetch – سهام Morfetch پس از آغاز پوشش مورگان استنلی در خرده فروش مد لوکس آنلاین با درجه اضافه وزن ، 3٪ افزایش یافت. بانک گفته است که مدل بازار “منحصر به فرد” Farfetch از موقعیت خوبی برخوردار است تا بتواند سهم بازیگران تجارت الکترونیک آجر و ملات را بگیرد.

DraftKings – سهام DraftKings پس از شروع پوشش لوپ در شرکت شرط بندی ورزشی خیالی با امتیاز خرید ، 9٪ جهش کرد. لوپ گفت که DraftKings به عنوان “رهبر بی چون و چرای سهام” و “بزرگترین ذی نفع” صنعت بازی آنلاین ظاهر خواهد شد.

Moderna – سهام Moderna در روز سه شنبه 4.9٪ از دست داد پس از اینکه BMO Capital Markets رتبه بندی شرکت بیوتکنولوژی را از عملکرد بهتر بازار انجام داد. شرکت وال استریت گفت که اکنون قیمت سهام اخبار واکسن “وارونه محدود” را می بیند.

Square – سهام شرکت پرداخت 4.9٪ افزایش یافت ، در حالی که بهترین روز از 11 نوامبر به سر می برد. Square از نظر مثبت تحلیلگران سهام Mizuho افزایش یافته است.

– با گزارش از فرد ایمبرت ، جسی پوند و یون لی از CNBC.