بسیاری از نارضایتی ها ، خستگی های موجود در OPEC +: S&P Global Platts

یکی از ناظران نفت گفت که “چشمگیر” است که عراق در مورد سهمیه های تولید OPEC + پیش از نشست این هفته اتحاد ، اظهار نظرهای منفی شدیدی کرده است.

انتظار می رود این گروه در جلسه دو روزه خود که از روز دوشنبه آغاز می شود ، به تأخیر انداختن افزایش تولید خود ، برنامه ریزی شده برای ژانویه 2021 ، فکر کند.

“هرمان وانگ ، S&P Global Platts” گفت: “چند هفته پیش ، همه ما فکر می کردیم که این یک نشست کاملاً عادی است ، به نظر می رسید که همه اردکها برای پشت سر گذاشتن این these برشها در یک ردیف قرار گرفته اند.” خاورمیانه و سردبیر اوپک. وی گفت: “اما اکنون ، ما شاهد برخی از ترک ها در پایه هستیم.”

بسیاری از اعضا با نارضایتی زیاد ، خستگی زیاد با این مدتها به دلیل Covid این برشها را وارد کرده اند.

هرمان وانگ

S&P Global Platts

وی در گفتگو با CNBC گفت: “ما می دانیم که عراق مدتهاست که با سهمیه خود دست و پنجه نرم می کند ، اما آنها می گویند که آنها از یک روش متناسب با همه خسته شده اند ، این بسیار چشمگیر است ، زیرا آنها چیزی را در مورد مدیریت اوپک بیان می کنند.” اتصال سرمایه »در روز دوشنبه.

وانگ گفت که پیش از چنین جلساتی وجود “تئاتر نمایش” غیرمعمول نیست ، اما “شدت برخی از این تماس ها” تعجب آور است.

وی گفت: “بسیاری از نارضایتی ها ، خستگی زیاد در بین بسیاری از اعضا با این مدتی که به دلیل Covid این کاهش ها را ایجاد کرده بودند.” “و با استفاده از این واکسن ها در گوشه و کنار ، برخی از این کشورها مایل نیستند که مدت زمان طولانی تری توپ بازی کنند.”

جکهای پمپاژ روغن که به آنها “الاغ سر تکان دادن” نیز می گویند ، در جمعه 20 نوامبر 2020 در یک میدان نفتی شرکت نفت Rosneft در نزدیکی روستای Sokolovka ، در جمهوری اودمورت ، روسیه.

آندری روداکوف | بلومبرگ | گتی ایماژ

وی همچنین گزارش هایی را درباره امارات متحده عربی ، “متحد دیرینه” پادشاه اوپک عربستان سعودی ، به طور بالقوه از این گروه جدا کرد.

وانگ در پاسخ به این س ifال که آیا این یک تهدید واقعی است یا فقط یک ابزار مذاکره است ، گفت که این کمی از هر دو است. وی گفت: “تقسیم قریب الوقوع اتفاق نمی افتد ، فکر نمی کنم فقط براساس آنچه می شنوم.”

سهیل المزروعی ، وزیر انرژی امارات در بیانیه ای برای رویترز گفت که این کشور عضوی “قابل اعتماد” در اتحاد است.

هنوز س questionsالات دشواری در مورد آینده اوپک مطرح شده است. وانگ گفت: “این چیزی است که باعث ایجاد این بحثها تا حدودی بسیار بحث برانگیز می شود. این فقط در سه ماه آینده نیست ، بلکه در واقع در مورد بقیه دهه است.”

وی گفت: امارات اهداف بلند پروازانه تولیدی دارد و نمی خواهد با کاهش تولید OPEC + محدود شود ، و افزود که اکنون این س isال مطرح است که آیا اعضای دیگر می خواهند اتحاد را ادامه دهند.

وانگ گفت: “برای عربستان سعودی پرونده ای پیش بینی شده است – آنها خواهان افزایش قیمت نفت هستند ، و آنها نیاز به اقدامات جمعی را می بینند.” “روسیه یک مزیت در حفظ این روابط با اوپک + و پشتیبانی از این قیمت های نفت در اینجا و اکنون می بیند. آیا هنوز 6 ماه دیگر این وضعیت ادامه خواهد داشت ، من نمی دانم.”

وی گفت: “من فکر می کنم اینها س questionsالات سختی است که باید پرسیده شود ، برخی بحث ها در حال انجام است.” “این واقعاً همان چیزی است که باعث رنگ آمیزی این گفتگوها و چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.”