اهرمهای تراتل را شما در این جا میبینید

نقش اصلی سیستمهای کنترل سوخت در موتورهای توربینی، تامین سوخت مورد نیاز به عنوان انرژی مصرفی در جهت تولید تراست مطابق با فرمان تراتل (یا فرمان خلبان) و سایر نیازمندیهای موتور و وسیله پرنده است. اما با استفاده از این مقاله میتوانید نکات تئوری ورود به دنیای مولتی روتور ها و خلبانی آن ها را یاد بگیرید تا از سعی و خطا و آسیب رسیدن به پرنده خود در هنگام کار جلوگیری کنید. از جديد ها هم خبر ندارم. اولین قطعهای که شروع به خارجکردن این گازها میکند، منیفولد دود است؛ اما نکته قابلتوجه اینجا است که منیفولد دود برای هر چهار سیلندر، از یک خروجی استفاده میکند که با نصب هدرز استیل، میتوان برای فضای هر سیلندر یک خروجی در نظر گرفت تا دود و گازهای اضافی سریعتر خارج شوند. در کنار این، نصب قطعهای به­نام هدرز می تواند به تخلیه سریع­تر و کامل­تر سیلندر از گازهای منفجر شده و مکش قدرتمندتر و تنفس بهتر موتور کمک شایانی کند. اما با نصب تراتل چهارتایی برای هر سیلندر ورودی هوای مجزایی تعبیه میکنیم.

در کوادکوپترهای سایما برای کانکت شدن رادیو و پرنده ، می بایست دسته سمت چپ (دسته تراتل یا گاز) را یکبار به سمت بالا فشار دهید و بلافاصله آن را به سمت پایین فشار دهید تا عملیات کانکت شدن دستگاه به درستی انجام پذیرد و چراغ های کوادکوپتر ثابت شوند . وقتی که از شارژ کامل باتری اطمینان حاصل کردید و باتریهای ریموت کنترل را نیز متصل نمودید ، پرنده را در یک سطح صاف قرار دهید، اینکار برای این است که جایروها به درستی عمل نموده و عملیات کالیبره دستگاه به درستی انجام گردد، سپس باتری دستگاه را متصل کرده و آن را روشن نمایید . برای داشتن یک پرواز ایده آل باتری کوادکوپترتان را فول شارژ کنید . توجه فرمایید وقتی دستگاه خود را تحویل میگیرید ابتدا باید گارد محافظ آن را (در صورت وجود) نصب نمایید و سپس باتری دستگاه را توسط شارژر ارائه شده به صورت کامل شارژ فرمایید، زیرا در صورتی که باتری به صورت کامل شارژ نباشد ممکن است در کارایی دستگاه اختلال ایجاد نماید.

تنها وسیله ای که خیلی خیلی مهم است دستگاه یوک هست و جوی استیک است که خود جوی استیک هم به تنهایی کافی است و میتوانبه قیمت بسیار مناسبی آن را در بازار تهیه کرد. هنگامی که کوادکوپتر میخریم، راه اندازی صحیح آن بسیار مهم می باشد، زیرا اگر به درستی مراحل راه اندازی را طی نکنیم ممکن است به دستگاه آسیب وارد کنیم، در این مقاله قصد داریم تا نکات مهم در رابطه با راه اندازی کوادکوپتر یا هلی شات را بررسی نماییم. استپر موتور با نام لاتین idle air control valve یک نمونه از انبوه قطعات مهم در خودرو است که خرابی آن هم بر روی عملکرد موتور تاثیر منفی می گذارد و هم باعث افزایش آلایندگی خودرو می شود . اسلت slat : این بالچه از نوع براافزا میباشد که در لبه حمله بال نصب میشود و با کنترل جریان هوا باعث افزایش برا میشود . هنگام فعال بودن کروز اگر نیاز به افزایش سرعت مقطعی خودرو باشد (مانند سبقت گرفتن) فشردن پدال گاز تأثیری روی عملکرد کروز ندارد و بعد از رهاسازی پدال گازسرعت خودروكاهش یافته و در سرعت تنظیم شده کروز ثابت می ماند. در تصویر مهره های محل اتصال دسته موتور بالا به موتور نشان داده شده است که باز و بسته کردن هر سه نیاز به آچار بکس دارد.

کنترل فرامین در کواد کوپتر های سایما بسیار آسان می باشد ولی به تمرین نیاز دارد. در صورتی که کوادکوپتر به صورت معکوس در مقابل شما قرارر داشته باشد، فرامین نیز برعکس خواهند شد. یعنی در علم منطق دیجیتال می گوییم یا صفر و یا یک ولی در منطق فازی می گوییم بین صفر و یک نیز عدد یا اعدادی وجود دارند. البته اگر خودروی سمند یا پژو شما برقی باشد، حسگر سنسور گاز، داخل خود دریچه گاز تعبیه می شود و برای یک فرد معمولی به راحتی قابل تشخیص نیست. فرمان و ترمزهیدرولیکی این لیفتراک های برقی باعث اسانی کاراپراتور ودرنتیجه بازدهی بیشتردستگاه میشود. یکی از مشکلاتی که از آن میتوان نام برد سطح پایین انتقال سیال فرمان خواهد بود که باعث میشود فرمان به اندازه کافی و سریع تغییر جهت ندهد. و به ما در کنترل و رفتن به یک نقطه خاص کمک میکند وجود GPS باعث کامل تر شدن کوادکوپتر ما میشود. ارتفاع پایین تر و نزدیک تر به جاده باعث می شود که جریان هوا به راحتی عبور کند و چسبندگی خودرو به زمین بیشتر شود.